Mobirise

Gorsenia

Logo marki jest tym elementem corporate identity, który w większości przypadków najmocniej utrwala się w świadomości i pamięci odbiorcy. Ma moc wywoływania nie tylko instynktownych skojarzeń, ale także emocji opartych na uczuciowej więzi konsumenta z marką. To znaczy, że ma swoją wagę, którą w każdym wypadku należy respektować.
Aby tchnąć życie w logo marki Gorsenia, inspirowaliśmy się pięknem w czystej postaci- kobietą. To ona w naturalny sposób stanowiła punkt odniesienia projektu, zaznaczając swoją obecność na różnych płaszczyznach. Krągły kształt subtelnie nawiązuje do kobiecego ciała i w czytelny sposób wpisuje się w pierwszą literę nazwy marki. Produkty marki Gorsenia dedykowane kobietom nierozerwalnie łączą się przedstawicielkami grypy docelowej, a ta więź ma charakter nieskończony. Modny pudrowy róż i typografia podpisu, która pozostaje w klimacie high-fashion, a jednocześnie ma charakter osobisty wywołując skojarzenie z pismem odręcznym.

nowe logo marki gorsenia