design own website

Kolumna Park Hotel

Nowa identyfikacja wizualna, która z jednej strony jest bazą do budowania określonego wizerunku marki, a z drugiej sama w sobie stanowi czytelny obraz wartości, które marka pragnie przekazywać odbiorcom. Jest jednocześnie tłem, atrakcyjną oprawą dla treści, jak i samą treścią. Wybija się, ale nie przytłacza.
Nowy key visual dla Kolumna Park to spójny komunikat oparty na niezwykle modnym minimalizmie oraz pożądanej prostocie. Oszczędna w formie typografia harmonijnie komponuje się z grafiką, która została wzbogacona indywidualnym kodem kolorystycznym odpowiadającym tematowi materiału. To pozwoliło na mocniejsze zaakcentowanie bogactwa oferty, przy jednoczesnym zachowaniu pełnej spójności. Czytelny układ całego contentu, na który składa się tekst, grafika oraz logo identyfikujące markę został oparty o przejrzysty schemat, co bez wątpienia nadaje całości elegancji.
Dominacja bieli instynktownie przywołuje skojarzenia z czystością, perfekcją i ładem. To te wartości, których grupa docelowa będzie poszukiwać w Kolumna Park. To barwa, która zawiera w sobie klasę i ma charakter ponadczasowy.

identyfikacja wizualna kolumna park