how to develop your own website

Mariański

Nieco parafrazując Steve’a Jobsa można powiedzieć, że o istocie desigu nie decyduje jedynie jego wygląd, czy emocjonalny odbiór, ale to jak funkcjonuje. Na płaszczyźnie tego co tworzymy przyjmujemy ten pogląd jako wskazówkę, by każdy projekt nie tylko był wizualną perełką, ale także posiadał walor łatwej adaptowalności. Takiej, która będzie z nim współpracowała, najpełniej eksponowała jego zalety i przekazywała ukryte w nim wartości.
Stworzyliśmy nowy key visual dla Mariański Group, a następnie przygotowaliśmy go do zaistnienia na nośnikach reklamowych oraz materiałach branżowych. Inspirowaliśmy się neoplastycyzmem, uproszczoną formą, oszczędnością i ładem, które współgrają z prawniczą precyzją i oddają profesjonalizm. Związaliśmy obszary działalności Mariański Group z indywidualnym kodem kolorystycznym bazując na czystych barwach i osadzając treści w kubistycznych kształtach, co dało efekt wypracowanego stylu komunikacji wizualnej. Minimalizm i elegancja, które trafnie odwołują się do kategorii premium.