Twoja firma jest już na rynku od dłuższego czasu. Nazwa, logo, identyfikacja wizualna, hasła lub też misja twojej firmy się zestarzała i jest już nieaktualna czy też nieadekwatna? W takim...
Jeśli wejdziemy na stronę jakiejś firmy i zjedziemy do kontaktów, spodziewamy się też, że posiada konta na Facebooku czy na Instagramie. Jest tak, gdyż firmy stosują multikanałowość, która stała się nieodzownym elementem skutecznych strategii marketingowych. Czym...
Nie masz pomysłu co wstawić na swoje social media albo nie wiesz, od czego wystartować z pierwszymi postami? Z tymi trudnościami zaradzić można z użyciem Evergreen Content. Jednym z najbardziej...
Masz nowy produkt. Jest innowacyjny, pełen przełomowych pomysłów, ale w głowie pojawia ci się głos, „Czy na pewno to się przyjmie?”. Co to jest Okno Overtona? Okno Overtona przedstawia zakres...
Co zrobić, aby dotrzeć do nowego klienta? Jak zainteresować go na tyle, aby skorzystał z naszych usług? Jak się z nim komunikować? Te wątpliwości spróbujemy rozwiać w poniższym artykule. Czas...
Kampania reklamowa nie odniosła tak dobrych wyników w porównaniu do konkurencji? Nie wiesz, co zrobić, żeby twój produkt zapadł w pamięć konsumentom? Z pomocą przychodzi zrozumienie efektu miejsca w szeregu....
Estetyczne i dobrze zaprojektowane grafiki na social media to coraz częstszy wyznacznik atrakcyjności profilu marki. Przemiany w preferencjach społeczności online wyraźnie wskazują, że użytkownicy coraz chętniej sięgają po treści wizualne,...
W świecie biznesu często panuje przekonanie, że marketingiem marki może zająć się każdy. Czy takie podejście rzeczywiście przynosi oczekiwane rezultaty w postaci większej konwersji lub podnosi świadomości marki wśród odbiorców?Często...
Przedstawiamy najnowszą ofertę kalendarzy na rok 2025 oraz notesów, idealną dla firm pragnących połączyć funkcjonalność z estetyką. Nasza oferta obejmuje szeroki wybór kalendarzy książkowych, ściennych i biurowych, które z pewnością...
W ostatnich latach wiele miast i regionów w Polsce decyduje się na tworzenie i wdrażanie nowych strategii marki. Jednak często, gdy dziennikarze podają informacje o kosztach związanych z tymi działaniami,...
Planujesz dużą kampanię digitalową i myślisz nad zaangażowaniem w działania promocyjne influencera? Przeanalizuj najpierw, czy jest to właściwa postać do reprezentowania twojej marki, bowiem coraz trudniej trafić na twórcę, który...
Planujesz dużą kampanię digitalową i myślisz nad zaangażowaniem w działania promocyjne influencera? Przeanalizuj najpierw, czy jest to właściwa postać do reprezentowania twojej marki, bowiem coraz trudniej trafić na twórcę, który...
Panuje w nas przekonanie, że wolność jest najważniejszą wartością, która świadczy o niezależności jednostki i pozwala na samodzielne podejmowanie decyzji. Jest ono w nas tak głęboko zakorzenione, że nawet trudno je kwestionować.
W dzisiejszym czasach, w których wybór wydaje się być nieograniczony, podejmowanie decyzji zakupowych staje się coraz trudniejsze. Setki komunikatów, reklam czy kolorowych opakowań – jak tu się w końcu zdecydować?...
Czy kiedykolwiek zastanawiałeś/aś się nad tym, co tak naprawdę wpływa na sukces produktów na rynku? Choć mogłoby się wydawać, że to silna marka, rozpoznawalne logo czy niskie, penetracyjne ceny są...
W dzisiejszym cyfrowym świecie, pełnym bodźców i konkurencji, kolor jest kluczowym elementem strategii brandingowych, który przyciąga uwagę i przynosi rozpoznawalność marki w gąszczu reklam. Kolorystyka w identyfikacji wizualnej marki, nie...
Obecność marek w social mediach stała się kluczową częścią ich strategii komunikacji. W rzeczywistości, w której klient codziennie bombardowany jest generycznym kontentem, każda marka próbuje jak najbardziej wyróżnić się na tle konkurencji....
Sztuczna inteligencja to niewątpliwie najprężniej rozwijający się obszar współczesnej technologii. Jej wielofunkcyjność i dostępność daje marketerom zupełnie nowe możliwości w ich pracy, która opiera się głównie na działaniu w Internecie. Obecnie...
Media społecznościowe to dziś kierunek, bez którego ciężko wyobrazić sobie rozwój biznesu. Relacja z klientem budowana jest na nowych zasadach. Zakłada transparentność i dwustronną komunikację z odbiorcą. Prawdopodobnie, zabierając się...
W dzisiejszym szybko zmieniającym się świecie reklama jest nieodłącznym elementem naszego codziennego życia. Firma, która pragnie dotrzeć do swoich klientów, musi stosować różnorodne strategie marketingowe, aby wyróżnić się spośród konkurencji....
TikTok szybko stał się jedną z najpopularniejszych platform społecznościowych na świecie. Tym samym otworzył nowe możliwości dla tworzenia contentu w zupełnie innym wymiarze.
Do galerii handlowych zawitał przedświąteczny czas, a wraz z nim kolorowe kiermasze wielkanocne. Z witryn sklepowych wyglądają ozdobne jajka i zające. Prawdziwy szał zakupów obserwujemy przede wszystkim w sklepach spożywczych i oferujących dekoracje do domu.
Publikując materiały na stronie internetowej, spotykamy się z różnymi treściami i celami, które mają nam one pomóc zrealizować. Teksty SEO to szeroka grupa tekstów, w których ważna jest perspektywa dwóch stron: użytkowników internetu i wyszukiwarek. Czym są teksty SEO? Jakie są ich rodzaje? Jakie etapy prowadzą do ich przygotowania? Tego dowiesz się, czytając ten artykuł!
Czy lata świetności blogów są już za nami? Nie! Ich znaczenie w strategii marketingowej nie ulega osłabieniu. Pozwala w subtelny, nienarzucający się sposób przedstawić działalność firmy i jej ofertę, która nie zasłania głównej korzyści dla odbiorcy, jaką jest znalezienie odpowiedzi na konkretne pytania.
Na rynku światowym istnieje wiele marek mniej lub bardziej popularnych, jednak tylko garstka z nich osiągnęła status marki luksusowej. To, co je odróżnia od grupy premium i średniej to ekskluzywność...
Często korzystamy z produktów oraz usług zagranicznych firm i korzystamy z mediów społecznościowych o globalnym zasięgu, które umożliwiają dotarcie do osób oraz przedsiębiorstw z najodleglejszych miejsc na świecie.
Teksty przygotowywane w duchu UX writingu mają na celu pomagać użytkownikom w poruszaniu się na stronie, w formularzu lub aplikacji – dawać jasne, zwięzłe i zrozumiałe komunikaty.
Wraz z rosnącą wiedzą na temat przyczyn i stopnia dewastacji środowiska naturalnego i tego, jak należy je chronić, zmienia się podejście firm do produkcji i promocji swojej oferty. Stało się to też żyzną glebą, na której wyrósł nowy rodzaj marketingu – green marketing.
Wszyscy wiemy, czemu służą reklamy - skłanianiu odbiorców do skorzystania z oferowanych produktów bądź usług. Jednak istnieje także ich antyteza – antyreklamy. Jak można się domyślić, służą one najczęściej przedstawieniu...
Key visual (w skrócie KV), czyli charakterystyczny wzór wizualnej części komunikacji Twojej marki jest widoczny we wszystkich materiałach promocyjnych i użytkowych z nią związanych.
Logo jest jednym z pierwszych elementów, które przychodzą nam na myśl, kiedy słyszymy nazwę marki. Może przyjąć postać napisu, symbolu lub innej formy graficznej opisującej to, czym charakteryzuje się dane...
Ze względu na rosnącą świadomość społeczną na temat środowiska oraz jak należy o nie dbać, wiele firm dąży do szukania nowych, przyjaznych mu rozwiązań. (więcej…)
Jedną z ciekawszych, wciąż mało popularnych, form marketingu jest tak zwany marketing ARG. Opiera się on na wykorzystywaniu Alternate Reality Game (Gry Rzeczywistości Alternatywnej).
Każda marka chce się wyróżnić na tle konkurencji, żeby docierać do idealnych klientów i… sprzedawać. Istnieje wiele czynników mających wpływ na decyzje zakupowe konsumentów, wśród których znajduje się nazwa marki.
Design thinking jest rozwiązaniem, dzięki któremu marketerzy mogą krytycznie patrzeć na zmieniające się możliwości na rynku, w otoczeniu firmy oraz w samym przedsiębiorstwie. Oprócz oceny wynikiem tego procesu są powstałe...
Od wielu lat ludzką wyobraźnię rozgrzewa wizja współistnienia człowieka z robotami, ich wzajemnych relacji, choćby z tego powodu, że wiele filmów, książek czy gier poruszało i porusza ten motyw.
Webinar marketing to kolejny sposób na spotkanie z klientami lub partnerami biznesowymi. Z jednej strony oznacza organizację wydarzeń internetowych, a z drugiej rozwiązania je promujące.
Analityk danych był w zestawieniu najbardziej pożądanych zawodów według Business Insider na 9-tym miejscu. Nie bez powodu. Zapotrzebowanie na specjalistów z tej branży jest wysokie i będzie dalej rosło. Dlaczego...
Korzystanie z mediów społecznościowych obecnie jest czynnością tak oczywistą, że choć nie musimy jej wpisywać na codzienną „to do list”, przeznaczamy na nią naprawdę sporo czasu.
Kto z Was nie posiada ani jednego adresu e-mailowego niech pierwszy podniesie wirtualną rękę! No właśnie – elektroniczna poczta w XXI wieku – czasie Internetem i digitalizacją opływającym, z e-maila korzysta każdy.
Czy można osiągnąć sukces bez określonego celu? Można, ale byłby on skutkiem przypadku lub szczęśliwego zbiegu okoliczności… W takiej sytuacji nie byłbyś w stanie kontrolować rozwoju swojego przedsięwzięcia.
Podstawowa wiedza, jaką należy mieć podczas tworzenia reklamy bądź kampanii marketingowej dotyczy jej grupy docelowej. Pozwala to na wybranie formy, która przykuje jej uwagę.
Są wszędzie. Czają się za każdym rogiem, atakują znienacka, na każdym kroku starają się nas dopaść. Mamy ich dość, chcemy przed nimi uciec, ale wiemy, że nie mamy z nimi...
Z pewnością słyszeliście o już o marketingu wirusowym, o tak zwanych viralach. Wielu uznało to rozwiązanie za idealną strategię do wykorzystania w swojej kampanii. W tym artykule przybliżę czym jest...
Niechciane, biedne, samotne, porzucone. Smutno łkają w kącie tęskniąc za właścicielem. Tak, mowa o porzuconych koszykach! Dlaczego spotyka ono tak wielu internetowych sprzedawców i czy oni także tęsknią za utraconą...
Każda osoba, którą spotykamy w życiu, to początek nowej relacji. Od nas zależy, czy ona się rozwinie. Co się stanie, gdy zabraknie jednego z elementów: umiejętności słuchania, rozumienia emocji lub...
Czy profesjonalna marka osobista to klucz do sukcesu zawodowego? Nie, ale na pewno autentycznie budowany wizerunek prowadzi do wiarygodności i zaufania, jakim obdarzają nas inni. Jak więc spojrzeć na proces...
Digital marketing jest nie tylko wartym rozważenia uzupełnieniem marketingu tradycyjnego, ale również w przypadku wielu firm determinuje ich sukces.
Tik tok, mobilna aplikacja internetowa z logo nutki (nie, nie chodzi nam o Stradivariusa 😉), stała się ostatnimi czasy prawdziwym hitem.
Wysoka konkurencja i niemożność oferowania produktów idealnych skłoniła przedsiębiorców do idealizowania tego, co mają do zaoferowania swoim klientom w komunikacji marketingowej - retuszowania zdjęć, przypisywania nadzwyczajnych walorów , budowania spektakularnego...
Tytuł artykułu sugeruje pewien obszar, w którym clubhouse się sprawdzi. Głęboko jednak wierzymy, że ograniczenia i limity nie interesują nie tylko klientów Nju Mobile, ale ogólnie większość klientów 😉 Na...
W wirtualnej codzienności, zapominasz już o tym, jak często napotykasz w niej treści marketingowe. A czy zastanawiałeś się jak często dokonujesz zakupów za „czyjąś namową” w sieci?
Perswazja to sztuka przekonywania kogoś do własnych racji. Różni się od manipulacji tym, że dokonywanie wpływu jest jawne, a nie ukryte, zakamuflowane.
Budowanie marki jest bardzo ważnym elementem działań. Rozwój osobisty wiąże się ze świadomością konsumenta, a biznesowy – popularnością samej marki.
Dropshipping to model logistyczny mający zastosowanie w wielu branżach. Warto jednak zaznaczyć, że odnosi się jedynie do sprzedaży internetowych.
Z tego artykułu dowiesz się, jak technologie wpływają na efektywność marketingu oraz jaką rolę w budowaniu świadomości marki i sprzedaży odgrywają zmysły.
Mówiąc: “marketing”, mamy na myśli media społecznościowe, kampanie reklamowe, eventy czy półki sklepowe wypełnione produktami w różnych opakowaniach.
Media społecznościowe bez dwóch zdań stały się mediami XXI wieku. Nikt z nas nie patrzy już na kolorowe, telewizyjne ekrany i ufa tradycyjnej reklamie…
Recykling treści zadomowił się w świecie content marketingu na dobre! Proces ten polega na wykorzystaniu stworzonego wcześniej materiału i przygotowaniu na jego podstawie nowego. Jest to więc prosty sposób na...
Wystąpienia publiczne są w biznesie codziennością. Prezentujemy naszą wizję partnerom biznesowym, produkty klientom i środowisko pracy przyszłym pracownikom. W każdej z tych sytuacji mamy do czynienia z rozmową i przedstawieniem...
Media społecznościowe stały się główną platformą, na której firmy angażując się, wchodzą w interakcję ze swoimi klientami. Z reguły krok ten to dobre posunięcie w kierunku zdobycia lepszej pozycji na...
Z roku na rok, sprzedaż e-commerce otwiera się na coraz więcej możliwości. Nie tylko rozwój technologii, ale również początek pandemii sprawił, że jesteśmy bardziej skłonni do zakupów przez internet. Przeglądanie...
Empatia w marketingu? Wrażliwość? Jest na nie miejsce w świecie biznesu? Tak! I jeśli chcemy rozwijać nasze przedsiębiorstwa, powinniśmy mieć je stale na uwadze! Liczby, statystyki, modele biznesowe… są ważne,...
„Klient nasz Pan” – to zdanie często słyszy się z ust przedsiębiorców. Na czym polega słuchanie klienta? Czy praca z nim to tylko wykonywanie poleceń? Czy aby zadowolić klienta trzeba...
Niezależnie od działalności jaką prowadzisz, warto abyś przyjrzał się temu, co pomoże się jej rozwinąć. Dobry marketing pozwala firmie „wbić się” w podświadomość klienta. A dobry marketing, czyli jaki? Taki,...
Human to Human (H2H) to rodzaj działalności przedsiębiorstwa, którego podstawą jest koncentracja na klientach, ich potrzebach i problemach. Zakłada zmianę sposobu ich postrzegania - przestają być leadami i są ludźmi,...
Webwriting to sztuka pisania tekstów do internetu. Zasady, na których się opiera, pomagają w przygotowaniu treści, które znajdziemy na stronach internetowych (w tym artykuły na blogach firmowych i opisy produktów...
Skuteczna komunikacja w social mediach to komunikacja, która przynosi oczekiwane efekty i pomaga naszemu biznesowi się rozwijać. To też pewne umiejętności i szerokie spojrzenie na podejmowane przez nas działania komunikacyjne....
Employer branding jest popularnym trendem powstałym na fundamencie złożonym z: roli, jaką odgrywa siła marki organizacji w sprzedaży, zmian społeczno-demograficznych, zmian na rynku pracy i działań w ramach CSR. Łączy...
Stworzyć solidną i trwałą markę – takie myśli chodzą po głowie każdego, kto stawia pierwsze kroki w świecie biznesu. To prawda, że za sukcesem działalności stoi to, co prezentuje ona...
Social media nie służą tylko rozrywce. Przy umiejętnym wykorzystaniu portali społecznościowych, można je efektywnie przekuć na korzyść w biznesie. Tylko jak te korzyści osiągnąć? Jak optymalnie wykorzystać social media? O...
Znów siedzisz przed czystą kartką papieru (lub nowym plikiem 😉) i nie wiesz, co napisać? Zastanawiasz się, jaką strukturę powinien mieć Twój tekst? Szukasz sposobu na zaangażowanie odbiorców, ale brakuje...
Tworząc persony w swoim biznesie i działaniach marketingowych, jedną z wskazywanych cech jest wiek idealnego klienta. Często można spotkać firmy określające swoją grupę docelową jako 18+ czy 20-40 lat, a...
Początki XXI wieku… Przyznajmy, że przed falą zalewającego nas Internetu istniała zupełnie inna rzeczywistość… Rzeczywistość z ograniczoną liczbą kontaktów. Skromna liczba kanałów nie pozwalała na przyciągnięcie uwagi dużej liczby osób....
Marketing to taki obszar, w którym możemy obserwować ciągłe zmiany. Nie da się ukryć, że dzieje się tak pod wpływem mediów społecznościowych, dzięki którym zyskiwana jest coraz większa świadomość społeczeństwa....
Autentyczna marka - każdy o niej marzy, ale nie wszyscy potrafią opierać swoje działania na konkretnych wartościach i pasującym do nich przekazie. W dobie internetu i dostępu do ogromnej ilości...
Naming jest kluczowym etapem budowania marki. Idealna nazwa dla firmy lub produktu może sprawić, że projekt stanie się charakterystyczny i szybko rozpoznawalny wśród grupy docelowej, natomiast niewłaściwie dobrane oznaczenie może...
O błędach w marketingu mówi się mniej niż o wskazówkach i polecanych rozwiązaniach, a przecież nie wszystko idzie zawsze zgodnie z planem i musimy szybko reagować na niepokojące sygnały. Warto...
Budowanie marki jest elementem łączącym rozwój osobisty i biznesowy. Rozwój osobisty dotyczy świadomości konsumenta, a biznesowy - popularności samej marki. Z tego powodu przyjęło się, że efektem budowania marki powinno...
Czy wyobrażamy sobie jeszcze świat bez smartphonów? Idąc ulicą, dostrzegamy, jak wiele osób korzysta z mobilnego narzędzia do rozmów, słuchania muzyki czy odpisywania na wiadomość.
Czy myśl o przygotowaniu skutecznego landing page’a mrozi Ci krew w żyłach?
Ścieżka zakupowa sprawia, że potencjalny klient oswaja się z Twoją firmą i zaczyna jej ufać, a to jest podstawą każdej sprzedaży.
Zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego kupujesz takie, a nie inne produkty? Co właściwie pociąga Cię w Twojej ulubionej marce?
Prawdopodobnie w tym momencie zastanawiasz się, jak to możliwe: połączenie schematu z kreatywnym spojrzeniem na twórczość. Na przestrzeni lat można jednak zauważyć, że tak naprawdę przepisem na sukces jest utrwalenie takiej myśli, która połączy powtarzalny szablon z nietuzinkowym pomysłem.
O marce osobistej mówi duża część świata biznesu i marketingu, dlatego w tym artykule zastanowimy się, jak zarządzać swoim wizerunkiem i jak pokazać swoją unikalność. Wymienimy też korzyści, jakie niesie za sobą personalbranding. Czytaj dalej, by poznać odpowiedzi 🙂
Marketing to dziedzina, w której wiele osób znajdzie swoje miejsce. Dlaczego? Każdy jest w niej początkującym nawet z upływem lat - zmieniają się rozwiązania, technologie, klienci, więc i my musimy...
Omówiliśmy już serwisy obecne na co dzień w naszym życiu (Facebook, Instagram, YouTube) i te, które budują profesjonalny wizerunek użytkownika lub firmy (Twitter, LinkedIn, Behance, Dribbble). W tym artykule znajdziesz informacje o TikToku, Pintereście i… Clubhouse.
Jak sama nazwa wskazuje UGC to każdy rodzaj treści generowany przez użytkowników. W marketingu odnosi się on do wpisów związanych z daną marką, jednakże nie są to treści tworzone przez...
Brytyjski naukowiec Francis Crick powiedział kiedyś, że cała świadomość, myśli i uczucia to tylko efekt aktywności naszego mózgu. Z roku na rok specjaliści ds. marketingu z coraz większą uwagą śledzą...
Co wpływa na zachowanie nasze i naszych klientów lub odbiorców?
Jeśli zastanawiałeś się, jakie serwisy społecznościowe możesz wykorzystać w swojej strategii komunikacji, dzisiaj znajdziesz kolejną garść wskazówek. Wybierz coś dla siebie i swoich odbiorców lub po prostu poznaj nowe możliwości!...
Jedni są zapalonymi graczami, inni ograniczają się do spontanicznych rozgrywek planszowych. Kiedy zewsząd otacza nas kolorowy świat planszówek i gier komputerowych niełatwo oprzeć się ich pokusie. Czym zatem jest gra?
Zastanawiałeś się kiedyś, co przyciąga twoją uwagę w sieci? Jak często przeglądasz publikowane w Internecie treści?
Media społecznościowe to temat rzeka… Kiedy już częściowo poznamy ich algorytmy, zbudujemy rozpoznawalność i nawiążemy nić porozumienia z odbiorcami, okazuje się, że… nastąpiły pewne zmiany lub pojawił się zupełnie nowy serwis, który warto sprawdzić i przetestować.
Za nami Black Friday. Wielu z nas z pewnością uległo zakupowemu szaleństwu i „wybrało się” na zakupy online.
Burza mózgów to kopalnia pomysłów. Wykorzystywana przy różnych spotkaniach, jest uniwersalna i pozwala na stworzenie planu działania.
Czy zastanawiałeś się, jakie działania wpływają na sukces sprzedażowy przed i po świętach Bożego Narodzenia? To nie tylko reklamy emitowane w telewizji i banery.
Dlaczego kawa ze Starbucksa jest tak smaczna? Czy iPhone naprawdę jest symbolem szaleńców? Czy każdy z nas może być Jamesem Bondem? Jeśli zastanawialiście się, czy są jakieś ograniczenia w korzystaniu z marketingu doświadczeń, odpowiedź brzmi: nie!
Zastanawialiście się kiedyś dlaczego po otwarciu przeglądarki kupujecie z tego, a nie innego źródła? Dlaczego dłuższe ładowanie strony to obecnie strata czasu?
W drodze do pracy, na uczelnię, do szkoły… coraz częściej spotykamy przechodniów w słuchawkach na ulicy. Podobnie jak w każdym miejscu publicznym, w którym wypada… „nie słuchać” innych 🙂
Model biznesowy Canvas porządkuje wszystkie najważniejsze elementy w przedsiębiorstwie i wskazuje kierunek działań zmierzających do relacji jego kolejnych celów.
Blogi firmowe zyskały ostatnio na popularności. Marki zauważyły i doceniły ich możliwości oraz zalety, do których należą m.in. lepsza widoczność w internecie i budowanie pozycji eksperta.
Stosujemy je na co dzień. To dzięki nam zakotwiczyły się na stałe w mediach społecznościowych. Najpierw jednak… powróćmy do przeszłości i odpowiedzmy sobie na pytanie: skąd wzięły się hashtagi?
W 2020 roku nikogo nie dziwi określenie społecznej odpowiedzialności biznesu. To termin, który w ciągu kilku lat stał się powszechną praktyką w biznesie. Dlaczego tak się dzieje? Dlaczego warto podejmować działania CSR w firmie? O tym dzisiejszy wpis 🙂
Storytelling, czyli umiejętność opowiadania historii, stał się jednym z najważniejszych punktów w strategii marki. Od dzieciństwa lubimy poznawać losy ludzi z najbliższego otoczenia i bohaterów w książkach czy filmach.
Agencja kreatywna to partner biznesowy, który powinien wspierać Twoją firmę na poszczególnych etapach budowania wizerunku i promocji Twoich działań. To także wymiana spostrzeżeń i doświadczeń w różnych obszarach prowadzenia biznesu. Czym właściwie zajmuje się agencja kreatywna?
Codziennie zalewa nas ogromna fala informacji. W Internecie aż wrze od gorących doniesień, promocji, ofert sprzedaży… To sprawia, że najzwyczajniej czujemy przesyt.
Chętnie używane za zachodnią granicą, coraz bardziej popularne w Polsce – chatboty. Jak je właściwie rozumieć?
Komunikacja wizualna to pierwszy komunikat, z którym mają kontakt nasi odbiorcy - na postrzeganie marki wpływają takie czynniki jak: dobór kolorów, fontów, wzorów, tekstur, stylu fotografii i ilustracji. Dużo tego!...
Content marketing, czyli strategia marketingowa polegająca na tworzeniu i udostępnianiu wartościowych treści, to sposób na budowanie zaangażowania i lojalności określonej grupy odbiorców. Może być częścią działań kierowanych do sektora B2B...
Nawet nie zdajemy sobie sprawy, jak szybko zmienia się świat, a wraz nim zachowania ludzi, w tym naszych klientów. Procesy zachodzą błyskawicznie i niezauważone stają się częścią naszej nowej rzeczywistości. Komunikacja z klientem nie jest im obojętna.
Media społecznościowe… kiedyś przełom w rozrywce i komunikacji. Dziś określane również jako nowoczesne narzędzie biznesowe. Zwłaszcza, gdy coraz większą rolę na rynku odgrywa sam klient.
Przyznajmy: media społecznościowe są wpisane w naszą codzienność. Rutyną stało się przenoszenie rzeczywistości do socialowych postów.
Tekst czy video? To obecnie jedno z najważniejszych i najtrudniejszych pytań, jakie stawiają sobie twórcy internetowi, marketerzy i właściciele firm.
Kalendarz książkowy to Twój towarzysz w biznesie. Jego wybór wpływa na pracę i rozwój firmy przez kolejnych 12 miesięcy, dlatego warto zastanowić się nad jego poszczególnymi elementami i funkcjonalnościami, na...
To jak firma prezentuje się na rynku, nie gwarantuje jej przyszłego sukcesu. To solidny wizerunek decyduje o jej przetrwaniu.
Trendy w reklamie potrafią zmienić się w ciągu chwili. Wystarczy wprowadzenie nowej technologii lub kanału komunikacji, aby pojawiła się konieczność zmiany założeń obecnej strategii i dopasowania jej do nowej rzeczywistości.
Troska o środowisko i działanie w zgodzie z etyką, to już nie tylko dobra wola przedsiębiorstw. To jest ich obowiązek.
Kto nie chce, aby jego marka była rozpoznawalna na rynku i kojarzona z realizacją konkretnych potrzeb swoich klientów? Odpowiedź na to pytanie jest prosta.
Mówi się, że mamy 8 sekund, aby utrzymać uwagę naszego odbiorcy. To duże wyzwanie dla wszystkich twórców treści.