Czy wyobrażamy sobie jeszcze świat bez smartphonów? Idąc ulicą, dostrzegamy, jak wiele osób korzysta z mobilnego narzędzia do rozmów, słuchania muzyki czy odpisywania na wiadomość.
Czy myśl o przygotowaniu skutecznego landing page’a mrozi Ci krew w żyłach?
Ścieżka zakupowa sprawia, że potencjalny klient oswaja się z Twoją firmą i zaczyna jej ufać, a to jest podstawą każdej sprzedaży.
Zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego kupujesz takie, a nie inne produkty? Co właściwie pociąga Cię w Twojej ulubionej marce?
Prawdopodobnie w tym momencie zastanawiasz się, jak to możliwe: połączenie schematu z kreatywnym spojrzeniem na twórczość. Na przestrzeni lat można jednak zauważyć, że tak naprawdę przepisem na sukces jest utrwalenie takiej myśli, która połączy powtarzalny szablon z nietuzinkowym pomysłem.
O marce osobistej mówi duża część świata biznesu i marketingu, dlatego w tym artykule zastanowimy się, jak zarządzać swoim wizerunkiem i jak pokazać swoją unikalność. Wymienimy też korzyści, jakie niesie za sobą personalbranding. Czytaj dalej, by poznać odpowiedzi 🙂
Omówiliśmy już serwisy obecne na co dzień w naszym życiu (Facebook, Instagram, YouTube) i te, które budują profesjonalny wizerunek użytkownika lub firmy (Twitter, LinkedIn, Behance, Dribbble). W tym artykule znajdziesz informacje o TikToku, Pintereście i… Clubhouse.
Co wpływa na zachowanie nasze i naszych klientów lub odbiorców?
Jedni są zapalonymi graczami, inni ograniczają się do spontanicznych rozgrywek planszowych. Kiedy zewsząd otacza nas kolorowy świat planszówek i gier komputerowych niełatwo oprzeć się ich pokusie. Czym zatem jest gra?
Zastanawiałeś się kiedyś, co przyciąga twoją uwagę w sieci? Jak często przeglądasz publikowane w Internecie treści?
Media społecznościowe to temat rzeka… Kiedy już częściowo poznamy ich algorytmy, zbudujemy rozpoznawalność i nawiążemy nić porozumienia z odbiorcami, okazuje się, że… nastąpiły pewne zmiany lub pojawił się zupełnie nowy serwis, który warto sprawdzić i przetestować.
Za nami Black Friday. Wielu z nas z pewnością uległo zakupowemu szaleństwu i „wybrało się” na zakupy online.
Burza mózgów to kopalnia pomysłów. Wykorzystywana przy różnych spotkaniach, jest uniwersalna i pozwala na stworzenie planu działania.
Czy zastanawiałeś się, jakie działania wpływają na sukces sprzedażowy przed i po świętach Bożego Narodzenia? To nie tylko reklamy emitowane w telewizji i banery.
Dlaczego kawa ze Starbucksa jest tak smaczna? Czy iPhone naprawdę jest symbolem szaleńców? Czy każdy z nas może być Jamesem Bondem? Jeśli zastanawialiście się, czy są jakieś ograniczenia w korzystaniu z marketingu doświadczeń, odpowiedź brzmi: nie!
Zastanawialiście się kiedyś dlaczego po otwarciu przeglądarki kupujecie z tego, a nie innego źródła? Dlaczego dłuższe ładowanie strony to obecnie strata czasu?
W drodze do pracy, na uczelnię, do szkoły… coraz częściej spotykamy przechodniów w słuchawkach na ulicy. Podobnie jak w każdym miejscu publicznym, w którym wypada… „nie słuchać” innych 🙂
Model biznesowy Canvas porządkuje wszystkie najważniejsze elementy w przedsiębiorstwie i wskazuje kierunek działań zmierzających do relacji jego kolejnych celów.
Blogi firmowe zyskały ostatnio na popularności. Marki zauważyły i doceniły ich możliwości oraz zalety, do których należą m.in. lepsza widoczność w internecie i budowanie pozycji eksperta.
Stosujemy je na co dzień. To dzięki nam zakotwiczyły się na stałe w mediach społecznościowych. Najpierw jednak… powróćmy do przeszłości i odpowiedzmy sobie na pytanie: skąd wzięły się hashtagi?
W 2020 roku nikogo nie dziwi określenie społecznej odpowiedzialności biznesu. To termin, który w ciągu kilku lat stał się powszechną praktyką w biznesie. Dlaczego tak się dzieje? Dlaczego warto podejmować działania CSR w firmie? O tym dzisiejszy wpis 🙂
Storytelling, czyli umiejętność opowiadania historii, stał się jednym z najważniejszych punktów w strategii marki. Od dzieciństwa lubimy poznawać losy ludzi z najbliższego otoczenia i bohaterów w książkach czy filmach.
Agencja kreatywna to partner biznesowy, który powinien wspierać Twoją firmę na poszczególnych etapach budowania wizerunku i promocji Twoich działań. To także wymiana spostrzeżeń i doświadczeń w różnych obszarach prowadzenia biznesu. Czym właściwie zajmuje się agencja kreatywna?
Codziennie zalewa nas ogromna fala informacji. W Internecie aż wrze od gorących doniesień, promocji, ofert sprzedaży… To sprawia, że najzwyczajniej czujemy przesyt.
Chętnie używane za zachodnią granicą, coraz bardziej popularne w Polsce – chatboty. Jak je właściwie rozumieć?
Nawet nie zdajemy sobie sprawy, jak szybko zmienia się świat, a wraz nim zachowania ludzi, w tym naszych klientów. Procesy zachodzą błyskawicznie i niezauważone stają się częścią naszej nowej rzeczywistości. Komunikacja z klientem nie jest im obojętna.
Media społecznościowe… kiedyś przełom w rozrywce i komunikacji. Dziś określane również jako nowoczesne narzędzie biznesowe. Zwłaszcza, gdy coraz większą rolę na rynku odgrywa sam klient.
Przyznajmy: media społecznościowe są wpisane w naszą codzienność. Rutyną stało się przenoszenie rzeczywistości do socialowych postów.
Tekst czy video? To obecnie jedno z najważniejszych i najtrudniejszych pytań, jakie stawiają sobie twórcy internetowi, marketerzy i właściciele firm.
To jak firma prezentuje się na rynku, nie gwarantuje jej przyszłego sukcesu. To solidny wizerunek decyduje o jej przetrwaniu.
Trendy w reklamie potrafią zmienić się w ciągu chwili. Wystarczy wprowadzenie nowej technologii lub kanału komunikacji, aby pojawiła się konieczność zmiany założeń obecnej strategii i dopasowania jej do nowej rzeczywistości.
Troska o środowisko i działanie w zgodzie z etyką, to już nie tylko dobra wola przedsiębiorstw. To jest ich obowiązek.
Kto nie chce, aby jego marka była rozpoznawalna na rynku i kojarzona z realizacją konkretnych potrzeb swoich klientów? Odpowiedź na to pytanie jest prosta.
Mówi się, że mamy 8 sekund, aby utrzymać uwagę naszego odbiorcy. To duże wyzwanie dla wszystkich twórców treści.
Social media – wirtualny świat, który buduje nową rzeczywistość. Globalne zainteresowanie użytkowników potęguje rozwój platform społecznościowych.
W sieci jest coraz więcej firm i twórców internetowych. Każdy z nich komunikuje się ze światem za pomocą tworzonych przez siebie treści.
Co tworzy naszą rzeczywistość? Gdzie się spotykamy, budujemy relacje? Odpowiedź zamyka się w 2 słowach: social media.
Są takie marki, które zna cały świat. Sami też darzymy je sympatią. Korzystamy chętnie z ich usług. Kupujemy kolejne produkty z upragnionym logo…
Tradycyjna reklama odchodzi w niepamięć. Obce twarze mówiące o perfekcyjnym produkcie, którego zalety doceni każdy… takie rozwiązanie jest po prostu sztampowe.
Artykuł ten nie jest tylko opowieścią o małpie w internecie, ale krzepiącym serca zbiorem romantycznych historii o związkach liter, które przetrwały stulecia.
Gdy zaczęliśmy zbliżać się do roku 2020, powiązania między Social Mediami a optymalizacją wyszukiwarek internetowych pozostawały odrobinę niejasne.
Jeśli już odpowiednio skonfigurowałeś swojego Menadżera firmy, to chętnie pokażemy Ci jak dodać konto reklamowe, tak być mógł dodawać posty sponsorowane.
Przygotowanie kampanii promocyjnej SEO dla wybranej firmy, sklepu internetowego czy usługodawcy z dowolnej gałęzi gospodarczej wymaga sprawnego i kreatywnego operowania hasłami.
Każdy początkujący przedsiębiorca, zwłaszcza prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą, powinien na starcie własnego biznesu zainwestować w promocję internetową.
Masz firmę. Uważasz, że jest wspaniała, a może wcale tak nie uważasz…? Grunt, że chcesz przekonać o tym innych, zareklamować się. Wymyślasz hasła, tworzysz listy zalet i chcesz powiedzieć o nich światu. Niestety, świat nie jest zainteresowany.
Cogito ergo sum mawiał Kartezjusz. Skoro to właśnie myślenie determinuje nasze istnienie, to wniosek jest dość prosty. MYŚLENIE JEST WAŻNE.
Jeśli przychodzisz do agencji reklamowej z mniej lub bardziej skonkretyzowanymi oczekiwaniami, już na wstępie otrzymasz coś, co sprawi, że Twój cel stanie się bardziej osiągalny.