Wzbić się ponad szum reklamowy

Wzbić się ponad szum reklamowy

Codziennie zalewa nas ogromna fala informacji. W Internecie aż wrze od gorących doniesień, promocji, ofert sprzedaży… To sprawia, że najzwyczajniej czujemy przesyt.

Chatboty – zastosowania w marketingu

Chatboty – zastosowania w marketingu

Chętnie używane za zachodnią granicą, coraz bardziej popularne w Polsce – chatboty. Jak je właściwie rozumieć?

4 pory wizerunku, czyli jak wybrać wizualny styl twojej marki?

4 pory wizerunku, czyli jak wybrać wizualny styl twojej marki?

Komunikacja wizualna to pierwszy komunikat, z którym mają kontakt nasi odbiorcy - na postrzeganie marki wpływają takie czynniki jak: dobór kolorów, fontów, wzorów, tekstur, stylu fotografii i ilustracji. Dużo tego!...
Content marketing w B2C

Content marketing w B2C

Content marketing, czyli strategia marketingowa polegająca na tworzeniu i udostępnianiu wartościowych treści, to sposób na budowanie zaangażowania i lojalności określonej grupy odbiorców. Może być częścią działań kierowanych do sektora B2B...
Sposoby komunikacji z klientem w sieci

Sposoby komunikacji z klientem w sieci

Nawet nie zdajemy sobie sprawy, jak szybko zmienia się świat, a wraz nim zachowania ludzi, w tym naszych klientów. Procesy zachodzą błyskawicznie i niezauważone stają się częścią naszej nowej rzeczywistości. Komunikacja z klientem nie jest im obojętna.

Inteligentne podejście do mediów społecznościowych

Inteligentne podejście do mediów społecznościowych

Media społecznościowe… kiedyś przełom w rozrywce i komunikacji. Dziś określane również jako nowoczesne narzędzie biznesowe. Zwłaszcza, gdy coraz większą rolę na rynku odgrywa sam klient.

Influencer Marketing – czy wciąż wzbudza kontrowersje?

Influencer Marketing – czy wciąż wzbudza kontrowersje?

Przyznajmy: media społecznościowe są wpisane w naszą codzienność. Rutyną stało się przenoszenie rzeczywistości do socialowych postów.

Wykorzystaj moc video

Wykorzystaj moc video

Tekst czy video? To obecnie jedno z najważniejszych i najtrudniejszych pytań, jakie stawiają sobie twórcy internetowi, marketerzy i właściciele firm.

Kalendarz książkowy – korzyści dla biznesu

Kalendarz książkowy – korzyści dla biznesu

Kalendarz książkowy to Twój towarzysz w biznesie. Jego wybór wpływa na pracę i rozwój firmy przez kolejnych 12 miesięcy, dlatego warto zastanowić się nad jego poszczególnymi elementami i funkcjonalnościami, na...
Budowanie solidnego wizerunku marki w sieci

Budowanie solidnego wizerunku marki w sieci

To jak firma prezentuje się na rynku, nie gwarantuje jej przyszłego sukcesu. To solidny wizerunek decyduje o jej przetrwaniu.

Trendy w reklamie 2020

Trendy w reklamie 2020

Trendy w reklamie potrafią zmienić się w ciągu chwili. Wystarczy wprowadzenie nowej technologii lub kanału komunikacji, aby pojawiła się konieczność zmiany założeń obecnej strategii i dopasowania jej do nowej rzeczywistości.

Społeczna odpowiedzialność biznesu

Społeczna odpowiedzialność biznesu

Troska o środowisko i działanie w zgodzie z etyką, to już nie tylko dobra wola przedsiębiorstw. To jest ich obowiązek.

Sposoby na odświeżenie wizerunku marki

Sposoby na odświeżenie wizerunku marki

Kto nie chce, aby jego marka była rozpoznawalna na rynku i kojarzona z realizacją konkretnych potrzeb swoich klientów? Odpowiedź na to pytanie jest prosta.

Sztuka przykuwania uwagi odbiorcy

Sztuka przykuwania uwagi odbiorcy

Mówi się, że mamy 8 sekund, aby utrzymać uwagę naszego odbiorcy. To duże wyzwanie dla wszystkich twórców treści.

Trendy w social mediach

Trendy w social mediach

Social media – wirtualny świat, który buduje nową rzeczywistość. Globalne zainteresowanie użytkowników potęguje rozwój platform społecznościowych.

Jak mówić mniej a powiedzieć więcej?

Jak mówić mniej a powiedzieć więcej?

W sieci jest coraz więcej firm i twórców internetowych. Każdy z nich komunikuje się ze światem za pomocą tworzonych przez siebie treści.

Kim są użytkownicy social media?

Kim są użytkownicy social media?

Co tworzy naszą rzeczywistość? Gdzie się spotykamy, budujemy relacje? Odpowiedź zamyka się w 2 słowach: social media.

Jak tworzyć profesjonalny wizerunek marki?

Jak tworzyć profesjonalny wizerunek marki?

Są takie marki, które zna cały świat. Sami też darzymy je sympatią. Korzystamy chętnie z ich usług. Kupujemy kolejne produkty z upragnionym logo…

Influencer marki – narzędzie w budowaniu zaufania

Influencer marki – narzędzie w budowaniu zaufania

Tradycyjna reklama odchodzi w niepamięć. Obce twarze mówiące o perfekcyjnym produkcie, którego zalety doceni każdy… takie rozwiązanie jest po prostu sztampowe.

Jak zaangażować odbiorcę?

Jak zaangażować odbiorcę?

Polubienia, komentarze i udostępnienia - z tym głównie kojarzy nam się zaangażowanie odbiorców. Zastanówmy się jednak: czy każdy “like” jest tak samo ważny? czy każdy komentarz wnosi nowe spojrzenie na...
Sposoby budowania wartościowego contentu

Sposoby budowania wartościowego contentu

Budowanie wartościowego contentu to żmudna praca. Firmy zastanawiają się, jak rozmawiać ze swoimi odbiorcami, aby rozwiązywać ich problemy, inspirować do działania, ale przede wszystkim realizować cele marki/przedsiębiorstwa. Poniżej znajdziesz kilka...
Kiedy małpa zeszła z drzewa

Kiedy małpa zeszła z drzewa

Artykuł ten nie jest tylko opowieścią o małpie w internecie, ale krzepiącym serca zbiorem romantycznych historii o związkach liter, które przetrwały stulecia.

Wpływ Social Mediów na SEO

Wpływ Social Mediów na SEO

Gdy zaczęliśmy zbliżać się do roku 2020, powiązania między Social Mediami a optymalizacją wyszukiwarek internetowych pozostawały odrobinę niejasne.

Reklama na Facebooku – Konfiguracja Menadżera Reklam i przydzielanie dostępów

Reklama na Facebooku – Konfiguracja Menadżera Reklam i przydzielanie dostępów

Jeśli już odpowiednio skonfigurowałeś swojego Menadżera firmy, to chętnie pokażemy Ci jak dodać konto reklamowe, tak być mógł dodawać posty sponsorowane.

Menadżer Firmy na Facebooku – konfiguracja i używanie

Menadżer Firmy na Facebooku – konfiguracja i używanie

Menadżer Firmy jest to narzędzie Facebooka, którego zadaniem jest ułatwienie organizacji własnej firmy. Dzięki temu narzędziu jesteś w stanie zrzeszać wszystkie swoje najważniejsze kampanie i profile w jednym miejscu, co...
Jak pozyskiwać informacje o słowach kluczowych do planowanej kampanii SEO?

Jak pozyskiwać informacje o słowach kluczowych do planowanej kampanii SEO?

Przygotowanie kampanii promocyjnej SEO dla wybranej firmy, sklepu internetowego czy usługodawcy z dowolnej gałęzi gospodarczej wymaga sprawnego i kreatywnego operowania hasłami.

WIZYTÓWKA W GOOGLE MOJA FIRMA – pozwól się odnaleźć w gąszczu ofert!

WIZYTÓWKA W GOOGLE MOJA FIRMA – pozwól się odnaleźć w gąszczu ofert!

Każdy początkujący przedsiębiorca, zwłaszcza prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą, powinien na starcie własnego biznesu zainwestować w promocję internetową.

JAK MAREK STAŁ SIĘ MARKĄ, czyli jak zbudować skuteczną markę osobistą?

JAK MAREK STAŁ SIĘ MARKĄ, czyli jak zbudować skuteczną markę osobistą?

Niezależnie czy tego chcemy, czy nie, każdego dnia jesteśmy wystawieni na tysiące opinii na swój temat. Oceniamy samych siebie, ale przede wszystkim oceniają nas inni. Postrzeganie nas przez siebie samych...
NASZ LENIWY UMYSŁ, czyli o archetypach marki

NASZ LENIWY UMYSŁ, czyli o archetypach marki

W ciągu zaledwie kilku sekund nasz umysł potrafi skategoryzować nowo poznaną osobę. Nie bez powodu mówimy, że pierwsze wrażenie jest bardzo ważne. I choć nie da się poznać drugiej osoby...
GŁOS TWOJEJ MARKI, czyli jak pisać na Facebooku

GŁOS TWOJEJ MARKI, czyli jak pisać na Facebooku

Na swoim facebookowym profilu to Ty decydujesz co i z jaką częstotliwością publikujesz. Wszystko co staje się treścią Twojego walla, automatycznie kształtuje Twój wizerunek w sieci, to jak jesteś postrzegany...
KREATYWNOŚĆ? Masz ją w sobie

KREATYWNOŚĆ? Masz ją w sobie

Każdy jej chce, ale chyba niewielu tak naprawdę umie powiedzieć, czym jest. Pod skórą czujemy, o co chodzi z tą całą kreatywnością, ale nie do końca potrafimy to wyrazić. Wpisujemy...
NAJPIERW JĄ ZBUDUJ, A POTEM DO NIEJ MÓW – o budowaniu persony

NAJPIERW JĄ ZBUDUJ, A POTEM DO NIEJ MÓW – o budowaniu persony

Masz firmę. Uważasz, że jest wspaniała, a może wcale tak nie uważasz…? Grunt, że chcesz przekonać o tym innych, zareklamować się. Wymyślasz hasła, tworzysz listy zalet i chcesz powiedzieć o nich światu. Niestety, świat nie jest zainteresowany.

TO NIE PRZYPADEK, czyli o wyborze kolorów

TO NIE PRZYPADEK, czyli o wyborze kolorów

Pewnie na co dzień się nad tym nie zastanawiamy, a barwy dzielimy na te, które po prostu się nam podobają, bądź nie oraz takie, w których wyglądamy mniej lub bardziej...
PORTRET UKRYTY W LITERZE, czyli o pokoleniu Y

PORTRET UKRYTY W LITERZE, czyli o pokoleniu Y

Jakkolwiek nie manifestowalibyśmy swojej wyjątkowości i odrębności, w każdym momencie życia przynależymy to jakiejś grupy. Jesteśmy użytkownikami takich samych produktów, odbiorcami tych samych komunikatów, konsumentami określonego rynku. Nie jesteśmy jednolici,...
WCZUJ SIĘ I TWÓRZ, czyli metoda design thinking w praktyce

WCZUJ SIĘ I TWÓRZ, czyli metoda design thinking w praktyce

Cogito ergo sum mawiał Kartezjusz. Skoro to właśnie myślenie determinuje nasze istnienie, to wniosek jest dość prosty. MYŚLENIE JEST WAŻNE.

KRÓTKO, ZWIĘŹLE I NA TEMAT, czyli kilka słów o briefie

KRÓTKO, ZWIĘŹLE I NA TEMAT, czyli kilka słów o briefie

Jeśli przychodzisz do agencji reklamowej z mniej lub bardziej skonkretyzowanymi oczekiwaniami, już na wstępie otrzymasz coś, co sprawi, że Twój cel stanie się bardziej osiągalny.

GDY SOKI TWÓRCZE NIE CHCĄ PŁYNĄĆ, czyli o blokadzie kreatywności

GDY SOKI TWÓRCZE NIE CHCĄ PŁYNĄĆ, czyli o blokadzie kreatywności

Każdy z nas dobrze zna ten stan, kiedy jego głowa przypomina pustynię. Godziny spędzone na gmeraniu w piasku zakończone fiaskiem, suchość w gardle i naiwne oczekiwanie na deszcz natchnienia. To...

© Copyright 2020 Agencja Kreatywna Creative Flow - All Rights Reserved; Fot. Sylwia Adamczuk

agencja marketingowa, strony www, Identyfikacja wizualna, social media