HEURYSTYKI – czym są i jak zastosować je w swojej komunikacji?

HEURYSTYKI – czym są i jak zastosować je w swojej komunikacji?

W dzisiejszym czasach, w których wybór wydaje się być nieograniczony, podejmowanie decyzji zakupowych staje się coraz trudniejsze. Setki komunikatów, reklam czy kolorowych opakowań – jak tu się w końcu zdecydować?...
Jak przyciągnąć uwagę klienta? Zasady projektowania opakowań produktowych.

Jak przyciągnąć uwagę klienta? Zasady projektowania opakowań produktowych.

Czy kiedykolwiek zastanawiałeś/aś się nad tym, co tak naprawdę wpływa na sukces produktów na rynku? Choć mogłoby się wydawać, że to silna marka, rozpoznawalne logo czy niskie, penetracyjne ceny są...
Jak kolor logo może wpływać na postrzeganie twojej marki? 9 kluczowych kolorów.

Jak kolor logo może wpływać na postrzeganie twojej marki? 9 kluczowych kolorów.

W dzisiejszym cyfrowym świecie, pełnym bodźców i konkurencji, kolor jest kluczowym elementem strategii brandingowych, który przyciąga uwagę i przynosi rozpoznawalność marki w gąszczu reklam. Kolorystyka w identyfikacji wizualnej marki, nie...
Jak marki zyskują na wykorzystywaniu trendów w swojej komunikacji – przykłady i praktyczne wskazówki

Jak marki zyskują na wykorzystywaniu trendów w swojej komunikacji – przykłady i praktyczne wskazówki

Obecność marek w social mediach stała się kluczową częścią ich strategii komunikacji. W rzeczywistości, w której klient codziennie bombardowany jest generycznym kontentem, każda marka próbuje jak najbardziej wyróżnić się na tle konkurencji....
Top 10 najważniejszych narzędzi AI dla marketera

Top 10 najważniejszych narzędzi AI dla marketera

Sztuczna inteligencja to niewątpliwie najprężniej rozwijający się obszar współczesnej technologii. Jej wielofunkcyjność i dostępność daje marketerom zupełnie nowe możliwości w ich pracy, która opiera się głównie na działaniu w Internecie. Obecnie...
Audio marketing – potęga dźwięku w świecie reklamy

Audio marketing – potęga dźwięku w świecie reklamy

W dzisiejszym szybko zmieniającym się świecie reklama jest nieodłącznym elementem naszego codziennego życia. Firma, która pragnie dotrzeć do swoich klientów, musi stosować różnorodne strategie marketingowe, aby wyróżnić się spośród konkurencji....
Jak angażować odbiorców w mediach społecznościowych?

Jak angażować odbiorców w mediach społecznościowych?

Media społecznościowe to dziś kierunek, bez którego ciężko wyobrazić sobie rozwój biznesu. Relacja z klientem budowana jest na nowych zasadach. Zakłada transparentność i dwustronną komunikację z odbiorcą. Prawdopodobnie, zabierając się...
TikTok – szansa na rozwój Twojego biznesu?

TikTok – szansa na rozwój Twojego biznesu?

TikTok szybko stał się jedną z najpopularniejszych platform społecznościowych na świecie. Tym samym otworzył nowe możliwości dla tworzenia contentu w zupełnie innym wymiarze.

Kampania świąteczna, a emocje – jak wzbudzić u klienta chęć zakupu?

Kampania świąteczna, a emocje – jak wzbudzić u klienta chęć zakupu?

Do galerii handlowych zawitał przedświąteczny czas, a wraz z nim kolorowe kiermasze wielkanocne. Z witryn sklepowych wyglądają ozdobne jajka i zające. Prawdziwy szał zakupów obserwujemy przede wszystkim w sklepach spożywczych i oferujących dekoracje do domu. Nie należy także zapomnieć o wszelkich promocjach, które towarzyszą sklepom odzieżowym oraz tym z elektroniką, RTV i AGD.

Teksty SEO – czym są i czemu służą?

Teksty SEO – czym są i czemu służą?

Publikując materiały na stronie internetowej, spotykamy się z różnymi treściami i celami, które mają nam one pomóc zrealizować. Teksty SEO to szeroka grupa tekstów, w których ważna jest perspektywa dwóch stron: użytkowników internetu i wyszukiwarek. Czym są teksty SEO? Jakie są ich rodzaje? Jakie etapy prowadzą do ich przygotowania? Tego dowiesz się, czytając ten artykuł!

3 rzeczy, które powinieneś wiedzieć o prowadzeniu firmowego bloga

3 rzeczy, które powinieneś wiedzieć o prowadzeniu firmowego bloga

Czy  lata świetności blogów są już za nami? Nie! Ich znaczenie w strategii marketingowej nie ulega osłabieniu. Pozwala w subtelny, nienarzucający się sposób przedstawić działalność firmy i jej ofertę, która nie zasłania głównej korzyści dla odbiorcy, jaką jest znalezienie odpowiedzi na konkretne pytania.

„Marian, tu jest jakby luksusowo” – czy o promocji marek luksusowych

„Marian, tu jest jakby luksusowo” – czy o promocji marek luksusowych

Na rynku światowym istnieje wiele marek mniej lub bardziej popularnych, jednak tylko garstka z nich osiągnęła status marki luksusowej. To, co je odróżnia od grupy premium i średniej to ekskluzywność...
Od czego zależy sukces w marketingu międzynarodowym?

Od czego zależy sukces w marketingu międzynarodowym?

Często korzystamy z produktów oraz usług zagranicznych firm i korzystamy z mediów społecznościowych o globalnym zasięgu, które umożliwiają dotarcie do osób oraz przedsiębiorstw z najodleglejszych miejsc na świecie.

Dlaczego warto projektować treści zgodnie z zasadami UX writingu?

Dlaczego warto projektować treści zgodnie z zasadami UX writingu?

Teksty przygotowywane w duchu UX writingu mają na celu pomagać użytkownikom w poruszaniu się na stronie, w formularzu lub aplikacji – dawać jasne, zwięzłe i zrozumiałe komunikaty.

Nie wszystko czarne co jest anty, czyli antyreklama w kilku odsłonach

Nie wszystko czarne co jest anty, czyli antyreklama w kilku odsłonach

Wszyscy wiemy, czemu służą reklamy - skłanianiu odbiorców do skorzystania z oferowanych produktów bądź usług. Jednak istnieje także ich antyteza – antyreklamy. Jak można się domyślić, służą one najczęściej przedstawieniu...
Zielono mi, czyli kilka słów o green marketingu

Zielono mi, czyli kilka słów o green marketingu

Wraz z rosnącą wiedzą na temat przyczyn i stopnia dewastacji środowiska naturalnego i tego, jak należy je chronić, zmienia się podejście firm do produkcji i promocji swojej oferty. Stało się to też żyzną glebą, na której wyrósł nowy rodzaj marketingu – green marketing.

Key visual – wyróżnij się spójnym motywem graficznym!

Key visual – wyróżnij się spójnym motywem graficznym!

Key visual (w skrócie KV), czyli charakterystyczny wzór wizualnej części komunikacji Twojej marki jest widoczny we wszystkich materiałach promocyjnych i użytkowych z nią związanych.

Na czym polega projektowanie logo?

Na czym polega projektowanie logo?

Logo jest jednym z pierwszych elementów, które przychodzą nam na myśl, kiedy słyszymy nazwę marki. Może przyjąć postać napisu, symbolu lub innej formy graficznej opisującej to, czym charakteryzuje się dane...
Greenwashing – ekologiczna ściema wielkich firm

Greenwashing – ekologiczna ściema wielkich firm

Ze względu na rosnącą świadomość społeczną na temat środowiska oraz jak należy o nie dbać, wiele firm dąży do szukania nowych, przyjaznych mu rozwiązań. (więcej…)
ARG w marketingu, czy gra o uwagę

ARG w marketingu, czy gra o uwagę

Jedną z ciekawszych, wciąż mało popularnych, form marketingu jest tak zwany marketing ARG. Opiera się on na wykorzystywaniu Alternate Reality Game (Gry Rzeczywistości Alternatywnej).

Naming – w poszukiwaniu nazwy, która zapadnie w pamięć

Naming – w poszukiwaniu nazwy, która zapadnie w pamięć

Każda marka chce się wyróżnić na tle konkurencji, żeby docierać do idealnych klientów i… sprzedawać. Istnieje wiele czynników mających wpływ na decyzje zakupowe konsumentów, wśród których znajduje się nazwa marki.

Design thinking w marketingu

Design thinking w marketingu

Design thinking jest rozwiązaniem, dzięki któremu marketerzy mogą krytycznie patrzeć na zmieniające się możliwości na rynku, w otoczeniu firmy oraz w samym przedsiębiorstwie. Oprócz oceny wynikiem tego procesu są powstałe...
Technologia CGI w marketingu, czyli cyfrowy influencer

Technologia CGI w marketingu, czyli cyfrowy influencer

Od wielu lat ludzką wyobraźnię rozgrzewa wizja współistnienia człowieka z robotami, ich wzajemnych relacji, choćby z tego powodu, że wiele filmów, książek czy gier poruszało i porusza ten motyw.

Webinar marketing w strategii firmy

Webinar marketing w strategii firmy

Webinar marketing to kolejny sposób na spotkanie z klientami lub partnerami biznesowymi. Z jednej strony oznacza organizację wydarzeń internetowych, a z drugiej rozwiązania je promujące.

Analityka w marketingu

Analityka w marketingu

Analityk danych był w zestawieniu najbardziej pożądanych zawodów według Business Insider na 9-tym miejscu. Nie bez powodu. Zapotrzebowanie na specjalistów z tej branży jest wysokie i będzie dalej rosło. Dlaczego...
Statystyki w mediach społecznościowych

Statystyki w mediach społecznościowych

Korzystanie z mediów społecznościowych obecnie jest czynnością tak oczywistą, że choć nie musimy jej wpisywać na codzienną „to do list”, przeznaczamy na nią naprawdę sporo czasu.

Niewykorzystane możliwości e-mail marketingu

Niewykorzystane możliwości e-mail marketingu

Kto z Was nie posiada ani jednego adresu e-mailowego niech pierwszy podniesie wirtualną rękę! No właśnie – elektroniczna poczta w XXI wieku – czasie Internetem i digitalizacją opływającym, z e-maila korzysta każdy.

Jak określać cele w marketingu?

Jak określać cele w marketingu?

Czy można osiągnąć sukces bez określonego celu? Można, ale byłby on skutkiem przypadku lub szczęśliwego zbiegu okoliczności… W takiej sytuacji nie byłbyś w stanie kontrolować rozwoju swojego przedsięwzięcia.

Śmiech przez łzy, czyli memy w reklamie

Śmiech przez łzy, czyli memy w reklamie

Podstawowa wiedza, jaką należy mieć podczas tworzenia reklamy bądź kampanii marketingowej dotyczy jej grupy docelowej. Pozwala to na wybranie formy, która przykuje jej uwagę.

Najczęstsze błędy w publikowaniu reklam na Facebooku

Najczęstsze błędy w publikowaniu reklam na Facebooku

Są wszędzie. Czają się za każdym rogiem, atakują znienacka, na każdym kroku starają się nas dopaść. Mamy ich dość, chcemy przed nimi uciec, ale wiemy, że nie mamy z nimi...
Viral

Viral

Z pewnością słyszeliście o już o marketingu wirusowym, o tak zwanych viralach. Wielu uznało to rozwiązanie za idealną strategię do wykorzystania w swojej kampanii. W tym artykule przybliżę czym jest...
Jak zmniejszyć liczbę porzuceń koszyka w sklepie internetowym?

Jak zmniejszyć liczbę porzuceń koszyka w sklepie internetowym?

Niechciane, biedne, samotne, porzucone. Smutno łkają w kącie tęskniąc za właścicielem. Tak,  mowa o porzuconych koszykach! Dlaczego spotyka ono tak wielu internetowych sprzedawców i czy oni także tęsknią za utraconą...
Trójkąt Dramatyczny, czyli jak nie budować relacji?

Trójkąt Dramatyczny, czyli jak nie budować relacji?

Każda osoba, którą spotykamy w życiu, to początek nowej relacji. Od nas zależy, czy ona się rozwinie. Co się stanie, gdy zabraknie jednego z elementów: umiejętności słuchania, rozumienia emocji lub...
Marka osobista w życiu zawodowym

Marka osobista w życiu zawodowym

Czy profesjonalna marka osobista to klucz do sukcesu zawodowego? Nie, ale na pewno autentycznie budowany wizerunek prowadzi do wiarygodności i zaufania, jakim obdarzają nas inni. Jak więc spojrzeć na proces...
(Prawie) wszystko, co powinieneś wiedzieć o digital marketingu

(Prawie) wszystko, co powinieneś wiedzieć o digital marketingu

Digital marketing jest nie tylko wartym rozważenia uzupełnieniem marketingu tradycyjnego, ale również w przypadku wielu firm determinuje ich sukces.

Tik Tok – jak marki mogą wykorzystać to medium do komunikacji marketingowej?

Tik Tok – jak marki mogą wykorzystać to medium do komunikacji marketingowej?

Tik tok, mobilna aplikacja internetowa z logo nutki (nie, nie chodzi nam o Stradivariusa 😉), stała się ostatnimi czasy prawdziwym hitem.

Trudna droga do autentyczności w reklamie

Trudna droga do autentyczności w reklamie

Wysoka konkurencja  i niemożność  oferowania produktów idealnych skłoniła przedsiębiorców do idealizowania tego, co mają do zaoferowania swoim klientom w komunikacji marketingowej - retuszowania zdjęć, przypisywania nadzwyczajnych walorów , budowania spektakularnego...
Clubhouse tylko dla marek osobistych?

Clubhouse tylko dla marek osobistych?

Tytuł artykułu sugeruje pewien obszar, w którym clubhouse się sprawdzi. Głęboko jednak wierzymy, że ograniczenia i limity nie interesują nie tylko klientów Nju Mobile, ale ogólnie większość klientów 😉 Na...
Marketing szeptany, czyli jaki?

Marketing szeptany, czyli jaki?

W wirtualnej codzienności, zapominasz już o tym, jak często napotykasz w niej treści marketingowe.  A czy zastanawiałeś się jak często dokonujesz zakupów za „czyjąś namową” w sieci?

Marketingowe gry, czyli perswazja w promocji

Marketingowe gry, czyli perswazja w promocji

Perswazja to sztuka przekonywania kogoś do własnych racji. Różni się od manipulacji tym, że dokonywanie wpływu jest jawne, a nie ukryte, zakamuflowane.

Jak zepsuć markę?

Jak zepsuć markę?

Budowanie marki jest bardzo ważnym elementem działań. Rozwój osobisty wiąże się ze świadomością konsumenta, a biznesowy – popularnością samej marki.

Dropshipping – czym jest i jak zacząć?

Dropshipping – czym jest i jak zacząć?

Dropshipping to model logistyczny mający zastosowanie w wielu branżach. Warto jednak zaznaczyć, że odnosi się jedynie do sprzedaży internetowych.

Różne oblicza współczesnego marketingu (część 2.)

Różne oblicza współczesnego marketingu (część 2.)

Z tego artykułu dowiesz się, jak technologie wpływają na efektywność marketingu oraz jaką rolę w budowaniu świadomości marki i sprzedaży odgrywają zmysły.

Różne oblicza współczesnego marketingu (część 1.)

Różne oblicza współczesnego marketingu (część 1.)

Mówiąc: “marketing”, mamy na myśli media społecznościowe, kampanie reklamowe, eventy czy półki sklepowe wypełnione produktami w różnych opakowaniach.

Zagrożenia płynące z social mediów

Zagrożenia płynące z social mediów

Media społecznościowe bez dwóch zdań stały się mediami XXI wieku. Nikt z nas nie patrzy już na kolorowe, telewizyjne ekrany i ufa tradycyjnej reklamie…

Recykling treści, czyli sprytny content marketing

Recykling treści, czyli sprytny content marketing

Recykling treści zadomowił się w świecie content marketingu na dobre! Proces ten polega na wykorzystaniu stworzonego wcześniej materiału i przygotowaniu na jego podstawie nowego. Jest to więc prosty sposób na...
Podstawy wystąpień publicznych w biznesie

Podstawy wystąpień publicznych w biznesie

Wystąpienia publiczne są w biznesie codziennością. Prezentujemy naszą wizję partnerom biznesowym, produkty klientom i środowisko pracy przyszłym pracownikom. W każdej z tych sytuacji mamy do czynienia z rozmową i przedstawieniem...
Czego unikać w mediach społecznościowych?

Czego unikać w mediach społecznościowych?

Media społecznościowe stały się główną platformą, na której firmy angażując się, wchodzą w interakcję ze swoimi klientami. Z reguły krok ten to dobre posunięcie w kierunku zdobycia lepszej pozycji na...
Live commerce przyszłością marketingu i sprzedaży?

Live commerce przyszłością marketingu i sprzedaży?

Z roku na rok, sprzedaż e-commerce otwiera się na coraz więcej możliwości. Nie tylko rozwój technologii, ale również początek pandemii sprawił, że jesteśmy bardziej skłonni do zakupów przez internet. Przeglądanie...
Wrażliwość i empatia w marketingu

Wrażliwość i empatia w marketingu

Empatia w marketingu? Wrażliwość? Jest na nie miejsce w świecie biznesu? Tak! I jeśli chcemy rozwijać nasze przedsiębiorstwa, powinniśmy mieć je stale na uwadze! Liczby, statystyki, modele biznesowe… są ważne,...
Sposoby na udaną współpracę z klientem

Sposoby na udaną współpracę z klientem

„Klient nasz Pan” – to zdanie często słyszy się z ust przedsiębiorców. Na czym polega słuchanie klienta? Czy praca z nim to tylko wykonywanie poleceń? Czy aby zadowolić klienta trzeba...
Narzędzia marketingowe, które warto znać!

Narzędzia marketingowe, które warto znać!

Niezależnie od działalności jaką prowadzisz, warto abyś przyjrzał się temu, co pomoże się jej rozwinąć. Dobry marketing pozwala firmie „wbić się” w podświadomość klienta. A dobry marketing, czyli jaki? Taki,...
Marketing Human to Human (H2H) – na czym polega?

Marketing Human to Human (H2H) – na czym polega?

Human to Human (H2H) to rodzaj działalności przedsiębiorstwa, którego podstawą jest koncentracja na klientach, ich potrzebach i problemach. Zakłada zmianę sposobu ich postrzegania - przestają być leadami i są ludźmi,...
Webwriting – jak tworzyć treści do internetu?

Webwriting – jak tworzyć treści do internetu?

Webwriting to sztuka pisania tekstów do internetu. Zasady, na których się opiera, pomagają w przygotowaniu treści, które znajdziemy na stronach internetowych (w tym artykuły na blogach firmowych i opisy produktów...
Skuteczna komunikacja w social mediach

Skuteczna komunikacja w social mediach

Skuteczna komunikacja w social mediach to komunikacja, która przynosi oczekiwane efekty i pomaga naszemu biznesowi się rozwijać. To też pewne umiejętności i szerokie spojrzenie na podejmowane przez nas działania komunikacyjne....
Po co Ci employer branding?

Po co Ci employer branding?

Employer branding jest popularnym trendem powstałym na fundamencie złożonym z: roli, jaką odgrywa siła marki organizacji w sprzedaży, zmian społeczno-demograficznych, zmian na rynku pracy i działań w ramach CSR. Łączy...
Czy warto zmieniać nazwę marki?

Czy warto zmieniać nazwę marki?

Stworzyć solidną i trwałą markę – takie myśli chodzą po głowie każdego, kto stawia pierwsze kroki w świecie biznesu. To prawda, że za sukcesem działalności stoi to, co prezentuje ona...
Social selling, czyli jak sprzedawać w mediach społecznościowych?

Social selling, czyli jak sprzedawać w mediach społecznościowych?

Social media nie służą tylko rozrywce. Przy umiejętnym wykorzystaniu portali społecznościowych, można je efektywnie przekuć na korzyść w biznesie. Tylko jak te korzyści osiągnąć? Jak optymalnie wykorzystać social media? O...
Struktura treści Know – Feel – Do

Struktura treści Know – Feel – Do

Znów siedzisz przed czystą kartką papieru (lub nowym plikiem 😉) i nie wiesz, co napisać? Zastanawiasz się, jaką strukturę powinien mieć Twój tekst? Szukasz sposobu na zaangażowanie odbiorców, ale brakuje...
Pokolenie X, Y czy Z? – obraz społeczeństwa w marketingu

Pokolenie X, Y czy Z? – obraz społeczeństwa w marketingu

Tworząc persony w swoim biznesie i działaniach marketingowych, jedną z wskazywanych cech jest wiek idealnego klienta. Często można spotkać firmy określające swoją grupę docelową jako 18+ czy 20-40 lat, a...
Kreatywność w marketingu – jak rozwijać i kiedy stosować?

Kreatywność w marketingu – jak rozwijać i kiedy stosować?

Początki XXI wieku… Przyznajmy, że przed falą zalewającego nas Internetu istniała zupełnie inna rzeczywistość… Rzeczywistość z ograniczoną liczbą kontaktów. Skromna liczba kanałów nie pozwalała na przyciągnięcie uwagi dużej liczby osób....
Ekotrendy w marketingu

Ekotrendy w marketingu

Marketing to taki obszar, w którym możemy obserwować ciągłe zmiany. Nie da się ukryć, że dzieje się tak pod wpływem mediów społecznościowych, dzięki którym zyskiwana jest coraz większa świadomość społeczeństwa....
Marka w czasach autentyczności

Marka w czasach autentyczności

Autentyczna marka - każdy o niej marzy, ale nie wszyscy potrafią opierać swoje działania na konkretnych wartościach i pasującym do nich przekazie. W dobie internetu i dostępu do ogromnej ilości...
Naming – jak nazwać markę?

Naming – jak nazwać markę?

Naming jest kluczowym etapem budowania marki. Idealna nazwa dla firmy lub produktu może sprawić, że projekt stanie się charakterystyczny i szybko rozpoznawalny wśród grupy docelowej, natomiast niewłaściwie dobrane oznaczenie może...
13 błędów w marketingu

13 błędów w marketingu

O błędach w marketingu mówi się mniej niż o wskazówkach i polecanych rozwiązaniach, a przecież nie wszystko idzie zawsze zgodnie z planem i musimy szybko reagować na niepokojące sygnały. Warto...
Korzyści wynikające z budowania marki

Korzyści wynikające z budowania marki

Budowanie marki jest elementem łączącym rozwój osobisty i biznesowy. Rozwój osobisty dotyczy świadomości konsumenta, a biznesowy - popularności samej marki. Z tego powodu przyjęło się, że efektem budowania marki powinno...
Cechy aplikacji mobilnej

Cechy aplikacji mobilnej

Czy wyobrażamy sobie jeszcze świat bez smartphonów? Idąc ulicą, dostrzegamy, jak wiele osób korzysta z mobilnego narzędzia do rozmów, słuchania muzyki czy odpisywania na wiadomość.

Jak stworzyć skuteczny landing page?

Jak stworzyć skuteczny landing page?

Czy myśl o przygotowaniu skutecznego landing page’a mrozi Ci krew w żyłach?

Ścieżka zakupowa klienta – jak towarzyszyć klientowi podczas zakupów?

Ścieżka zakupowa klienta – jak towarzyszyć klientowi podczas zakupów?

Ścieżka zakupowa sprawia, że potencjalny klient oswaja się z Twoją firmą i zaczyna jej ufać, a to jest podstawą każdej sprzedaży.

Inbound czy outbound marketing – wady i zalety

Inbound czy outbound marketing – wady i zalety

Zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego kupujesz takie, a nie inne produkty? Co właściwie pociąga Cię w Twojej ulubionej marce?

Schematy w kreatywności

Schematy w kreatywności

Prawdopodobnie w tym momencie zastanawiasz się, jak to możliwe: połączenie schematu z kreatywnym spojrzeniem na twórczość. Na przestrzeni lat można jednak zauważyć, że tak naprawdę przepisem na sukces jest utrwalenie takiej myśli, która połączy powtarzalny szablon z nietuzinkowym pomysłem.

Jak budować markę osobistą i dlaczego warto?

Jak budować markę osobistą i dlaczego warto?

O marce osobistej mówi duża część świata biznesu i marketingu, dlatego w tym artykule zastanowimy się, jak zarządzać swoim wizerunkiem i jak pokazać swoją unikalność. Wymienimy też korzyści, jakie niesie za sobą personalbranding. Czytaj dalej, by poznać odpowiedzi 🙂

Kompetencje współczesnego marketingowca

Kompetencje współczesnego marketingowca

Marketing to dziedzina, w której wiele osób znajdzie swoje miejsce. Dlaczego? Każdy jest w niej początkującym nawet z upływem lat - zmieniają się rozwiązania, technologie, klienci, więc i my musimy...
Facebook, Instagram, a może TikTok – kompletny przewodnik po serwisach społecznościowych (część 3.)

Facebook, Instagram, a może TikTok – kompletny przewodnik po serwisach społecznościowych (część 3.)

Omówiliśmy już serwisy obecne na co dzień w naszym życiu (Facebook, Instagram, YouTube) i te, które budują profesjonalny wizerunek użytkownika lub firmy (Twitter, LinkedIn, Behance, Dribbble). W tym artykule znajdziesz informacje o TikToku, Pintereście i… Clubhouse.

User Generated Content – co to jest? Jakie ma zastosowania w marketingu?

User Generated Content – co to jest? Jakie ma zastosowania w marketingu?

Jak sama nazwa wskazuje UGC to każdy rodzaj treści generowany przez użytkowników. W marketingu odnosi się on do wpisów związanych z daną marką, jednakże nie są to treści tworzone przez...
Cechy neurodesignu

Cechy neurodesignu

Brytyjski naukowiec Francis Crick powiedział kiedyś, że cała świadomość, myśli i uczucia to tylko efekt aktywności naszego mózgu. Z roku na rok specjaliści ds. marketingu z coraz większą uwagą śledzą...
Reguły wpływu społecznego w marketingu

Reguły wpływu społecznego w marketingu

Co wpływa na zachowanie nasze i naszych klientów lub odbiorców?

Facebook, Instagram, a może TikTok? – kompletny przewodnik po serwisach społecznościowych (część 2.)

Facebook, Instagram, a może TikTok? – kompletny przewodnik po serwisach społecznościowych (część 2.)

Jeśli zastanawiałeś się, jakie serwisy społecznościowe możesz wykorzystać w swojej strategii komunikacji, dzisiaj znajdziesz kolejną garść wskazówek. Wybierz coś dla siebie i swoich odbiorców lub po prostu poznaj nowe możliwości!...
Grywalizacja – zaproś użytkownika do swojego świata

Grywalizacja – zaproś użytkownika do swojego świata

Jedni są zapalonymi graczami, inni ograniczają się do spontanicznych rozgrywek planszowych. Kiedy zewsząd otacza nas kolorowy świat planszówek i gier komputerowych niełatwo oprzeć się ich pokusie. Czym zatem jest gra?

Bloger, vloger, podcaster – którą formę komunikacji wybrać w budowaniu marki?

Bloger, vloger, podcaster – którą formę komunikacji wybrać w budowaniu marki?

Zastanawiałeś się kiedyś, co przyciąga twoją uwagę w sieci? Jak często przeglądasz publikowane w Internecie treści?

Facebook, Instagram, a może TikTok? – kompletny przewodnik po serwisach społecznościowych (część 1.)

Facebook, Instagram, a może TikTok? – kompletny przewodnik po serwisach społecznościowych (część 1.)

Media społecznościowe to temat rzeka… Kiedy już częściowo poznamy ich algorytmy, zbudujemy rozpoznawalność i nawiążemy nić porozumienia z odbiorcami, okazuje się, że… nastąpiły pewne zmiany lub pojawił się zupełnie nowy serwis, który warto sprawdzić i przetestować.

Czym jest microcopy i kiedy warto je stosować?

Czym jest microcopy i kiedy warto je stosować?

Za nami Black Friday. Wielu z nas z pewnością uległo zakupowemu szaleństwu i „wybrało się” na zakupy online.

Kreatywna burza mózgów

Kreatywna burza mózgów

Burza mózgów to kopalnia pomysłów. Wykorzystywana przy różnych spotkaniach, jest uniwersalna i pozwala na stworzenie planu działania.

Marketing nie tylko od święta

Marketing nie tylko od święta

Czy zastanawiałeś się, jakie działania wpływają na sukces sprzedażowy przed i po świętach Bożego Narodzenia? To nie tylko reklamy emitowane w telewizji i banery.

Czym jest marketing doświadczeń?

Czym jest marketing doświadczeń?

Dlaczego kawa ze Starbucksa jest tak smaczna? Czy iPhone naprawdę jest symbolem szaleńców? Czy każdy z nas może być Jamesem Bondem? Jeśli zastanawialiście się, czy są jakieś ograniczenia w korzystaniu z marketingu doświadczeń, odpowiedź brzmi: nie!

Mikromomenty w marketingu

Mikromomenty w marketingu

Zastanawialiście się kiedyś dlaczego po otwarciu przeglądarki kupujecie z tego, a nie innego źródła? Dlaczego dłuższe ładowanie strony to obecnie strata czasu?

Podcasty w komunikacji z klientem

Podcasty w komunikacji z klientem

W drodze do pracy, na uczelnię, do szkoły… coraz częściej spotykamy przechodniów w słuchawkach na ulicy. Podobnie jak w każdym miejscu publicznym, w którym wypada… „nie słuchać” innych 🙂

Model biznesowy canvas – przygotowanie i wykorzystanie w marketingu

Model biznesowy canvas – przygotowanie i wykorzystanie w marketingu

Model biznesowy Canvas porządkuje wszystkie najważniejsze elementy w przedsiębiorstwie i wskazuje kierunek działań zmierzających do relacji jego kolejnych celów.

Blog firmowy – dlaczego warto go prowadzić i skąd czerpać pomysły na treści?

Blog firmowy – dlaczego warto go prowadzić i skąd czerpać pomysły na treści?

Blogi firmowe zyskały ostatnio na popularności. Marki zauważyły i doceniły ich możliwości oraz zalety, do których należą m.in. lepsza widoczność w internecie i budowanie pozycji eksperta.

Czym są hashtagi i jak ich używać?

Czym są hashtagi i jak ich używać?

Stosujemy je na co dzień. To dzięki nam zakotwiczyły się na stałe w mediach społecznościowych. Najpierw jednak… powróćmy do przeszłości i odpowiedzmy sobie na pytanie: skąd wzięły się hashtagi?

Dlaczego warto prowadzić działania CSR?

Dlaczego warto prowadzić działania CSR?

W 2020 roku nikogo nie dziwi określenie społecznej odpowiedzialności biznesu. To termin, który w ciągu kilku lat stał się powszechną praktyką w biznesie. Dlaczego tak się dzieje? Dlaczego warto podejmować działania CSR w firmie? O tym dzisiejszy wpis 🙂

Storytelling w biznesie – dlaczego jest skuteczny?

Storytelling w biznesie – dlaczego jest skuteczny?

Storytelling, czyli umiejętność opowiadania historii, stał się jednym z najważniejszych punktów w strategii marki. Od dzieciństwa lubimy poznawać losy ludzi z najbliższego otoczenia i bohaterów w książkach czy filmach.

Agencja kreatywna – dlaczego warto z nią współpracować?

Agencja kreatywna – dlaczego warto z nią współpracować?

Agencja kreatywna to partner biznesowy, który powinien wspierać Twoją firmę na poszczególnych etapach budowania wizerunku i promocji Twoich działań. To także wymiana spostrzeżeń i doświadczeń w różnych obszarach prowadzenia biznesu. Czym właściwie zajmuje się agencja kreatywna?

Wzbić się ponad szum reklamowy

Wzbić się ponad szum reklamowy

Codziennie zalewa nas ogromna fala informacji. W Internecie aż wrze od gorących doniesień, promocji, ofert sprzedaży… To sprawia, że najzwyczajniej czujemy przesyt.

Chatboty – zastosowania w marketingu

Chatboty – zastosowania w marketingu

Chętnie używane za zachodnią granicą, coraz bardziej popularne w Polsce – chatboty. Jak je właściwie rozumieć?

4 pory wizerunku, czyli jak wybrać wizualny styl twojej marki?

4 pory wizerunku, czyli jak wybrać wizualny styl twojej marki?

Komunikacja wizualna to pierwszy komunikat, z którym mają kontakt nasi odbiorcy - na postrzeganie marki wpływają takie czynniki jak: dobór kolorów, fontów, wzorów, tekstur, stylu fotografii i ilustracji. Dużo tego!...
Content marketing w B2C

Content marketing w B2C

Content marketing, czyli strategia marketingowa polegająca na tworzeniu i udostępnianiu wartościowych treści, to sposób na budowanie zaangażowania i lojalności określonej grupy odbiorców. Może być częścią działań kierowanych do sektora B2B...
Sposoby komunikacji z klientem w sieci

Sposoby komunikacji z klientem w sieci

Nawet nie zdajemy sobie sprawy, jak szybko zmienia się świat, a wraz nim zachowania ludzi, w tym naszych klientów. Procesy zachodzą błyskawicznie i niezauważone stają się częścią naszej nowej rzeczywistości. Komunikacja z klientem nie jest im obojętna.

Inteligentne podejście do mediów społecznościowych

Inteligentne podejście do mediów społecznościowych

Media społecznościowe… kiedyś przełom w rozrywce i komunikacji. Dziś określane również jako nowoczesne narzędzie biznesowe. Zwłaszcza, gdy coraz większą rolę na rynku odgrywa sam klient.

Influencer Marketing – czy wciąż wzbudza kontrowersje?

Influencer Marketing – czy wciąż wzbudza kontrowersje?

Przyznajmy: media społecznościowe są wpisane w naszą codzienność. Rutyną stało się przenoszenie rzeczywistości do socialowych postów.

© Copyright 2023 Agencja Kreatywna Creative Flow - All Rights Reserved; Fot. Sylwia Adamczuk

agencja marketingowa, strony www, Identyfikacja wizualna, social media

Agencja Kreatywna Creative Flow

ul. Łąkowa 27D/58,
90-554 Łódź


+48 794 790 299
+48 794 790 298