NASZ LENIWY UMYSŁ, czyli o archetypach marki

NASZ LENIWY UMYSŁ, czyli o archetypach marki

W ciągu zaledwie kilku sekund nasz umysł potrafi skategoryzować nowo poznaną osobę. Nie bez powodu mówimy, że pierwsze wrażenie jest bardzo ważne. I choć nie da się poznać drugiej osoby...
GŁOS TWOJEJ MARKI, czyli jak pisać na Facebooku

GŁOS TWOJEJ MARKI, czyli jak pisać na Facebooku

Na swoim facebookowym profilu to Ty decydujesz co i z jaką częstotliwością publikujesz. Wszystko co staje się treścią Twojego walla, automatycznie kształtuje Twój wizerunek w sieci, to jak jesteś postrzegany...
KREATYWNOŚĆ? Masz ją w sobie

KREATYWNOŚĆ? Masz ją w sobie

Każdy jej chce, ale chyba niewielu tak naprawdę umie powiedzieć, czym jest. Pod skórą czujemy, o co chodzi z tą całą kreatywnością, ale nie do końca potrafimy to wyrazić. Wpisujemy...
NAJPIERW JĄ ZBUDUJ, A POTEM DO NIEJ MÓW – o budowaniu persony

NAJPIERW JĄ ZBUDUJ, A POTEM DO NIEJ MÓW – o budowaniu persony

Masz firmę. Uważasz, że jest wspaniała, a może wcale tak nie uważasz…? Grunt, że chcesz przekonać o tym innych, zareklamować się. Wymyślasz hasła, tworzysz listy zalet i chcesz powiedzieć o nich światu. Niestety, świat nie jest zainteresowany.

TO NIE PRZYPADEK, czyli o wyborze kolorów

TO NIE PRZYPADEK, czyli o wyborze kolorów

Pewnie na co dzień się nad tym nie zastanawiamy, a barwy dzielimy na te, które po prostu się nam podobają, bądź nie oraz takie, w których wyglądamy mniej lub bardziej...
PORTRET UKRYTY W LITERZE, czyli o pokoleniu Y

PORTRET UKRYTY W LITERZE, czyli o pokoleniu Y

Jakkolwiek nie manifestowalibyśmy swojej wyjątkowości i odrębności, w każdym momencie życia przynależymy to jakiejś grupy. Jesteśmy użytkownikami takich samych produktów, odbiorcami tych samych komunikatów, konsumentami określonego rynku. Nie jesteśmy jednolici,...
WCZUJ SIĘ I TWÓRZ, czyli metoda design thinking w praktyce

WCZUJ SIĘ I TWÓRZ, czyli metoda design thinking w praktyce

Cogito ergo sum mawiał Kartezjusz. Skoro to właśnie myślenie determinuje nasze istnienie, to wniosek jest dość prosty. MYŚLENIE JEST WAŻNE.

KRÓTKO, ZWIĘŹLE I NA TEMAT, czyli kilka słów o briefie

KRÓTKO, ZWIĘŹLE I NA TEMAT, czyli kilka słów o briefie

Jeśli przychodzisz do agencji reklamowej z mniej lub bardziej skonkretyzowanymi oczekiwaniami, już na wstępie otrzymasz coś, co sprawi, że Twój cel stanie się bardziej osiągalny.

GDY SOKI TWÓRCZE NIE CHCĄ PŁYNĄĆ, czyli o blokadzie kreatywności

GDY SOKI TWÓRCZE NIE CHCĄ PŁYNĄĆ, czyli o blokadzie kreatywności

Każdy z nas dobrze zna ten stan, kiedy jego głowa przypomina pustynię. Godziny spędzone na gmeraniu w piasku zakończone fiaskiem, suchość w gardle i naiwne oczekiwanie na deszcz natchnienia. To...

© Copyright 2019 Agencja Kreatywna Creative Flow - All Rights Reserved; Fot. Sylwia Adamczuk

agencja marketingowa, strony www, Identyfikacja wizualna, social media

Agencja Kreatywna Creative Flow

ul. Łąkowa 27D/58, 90-554 Łódź

794 790 299
794 790 298