![](https://creativeflow.pl/wp-content/uploads/2024/01/circle-360-img.png)
![](https://creativeflow.pl/wp-content/uploads/2024/01/stars-icons.png)
Branding
Nawet najlepszy produkt albo najlepszej jakości usługi dostarczane przez twoją firmę, same w sobie nie są gwarantem sukcesu. Jeśli nie wykorzystasz swojego potencjału komunikacyjnego i nie zapewnisz sobie odpowiedniej siły przebicia, twoje produkty mogą zginąć na rynku niekończących się możliwości.
Ta siła bierze początek z przemyślanych działań i efektywnego planu. Tak. Wcale nie będzie łatwo, ale to już chyba wiesz. Na szczęście się na tym znamy.
Nasze wsparcie pozwoli ci zbudować świadomość twojej marki wśród przedstawicieli twojej grupy docelowej i wykreować profesjonalny wizerunek, komplementarny z twoimi wartościami. Z naszą pomocą wypracujesz strategię nawiązywania dialogu z otoczeniem i budowania trwałych relacji z klientami.
Zapoznamy cię z nowoczesnymi rozwiązaniami, które sprawią, że twoja marka będzie uwielbiana przez pokolenia.
![](https://creativeflow.pl/wp-content/uploads/2024/10/branding_2.jpg)
Branding i identyfikacja wizualna
Nawet najlepszy produkt albo najlepszej jakości usługi dostarczane przez firmę nie zapewnią jej sukcesu, jeśli o jej potencjale będzie wiedzieć jedynie garstka osób. Dlatego w Creative Flow wiemy, że we współczesnym marketingu i reklamie podstawą wszystkiego jest branding.
Zabrzmiało poważnie, ale właściwie co to jest branding?
Mówiąc najprościej i najogólniej branding to cały zespół działań, aktywności i elementów, których zadaniem jest zbudowanie świadomości marki. Ważne jest przy tym to, aby pamiętać, że świadomość marki nie oznacza tylko jej rozpoznawalności. Nie wystarczy, by potencjalni konsumenci jedynie wiedzieli, że marka istnieje, ale by z określoną marką wiązali pewne wartości oraz instynktownie przypisywali jej pewne cechy. Dobry branding sprawia, że w odbiorcach udaje się wywołać dokładnie takie skojarzenia, jakie chcemy.
![](https://creativeflow.pl/wp-content/uploads/2024/10/fuzja.jpg)
Chętnie podpowiemy ci, jak to zrobić.
Na pewno nie ma w tym nic zaskakującego, że aby branding osiągnął pożądane efekty, musi być dokładnie zaplanowany. Dobrym punktem startowym jest strategia marketingowa. W strategii marketingowej wraz z klientem określamy to, jakie wartości i cechy posiada marka i które z nich chcemy szczególnie podkreślać w wybranych kanałach komunikacji. Strategia marketingowa zawiera także szczegółową analizę konkurentów na rynku, co pomaga w wypracowaniu własnego, unikalnego głosu. W końcu zależy nam, aby się wyróżnić i zdobyć przewagę.
Mając te podstawowe elementy, kolejnym krokiem jest identyfikacja wizualna.
Identyfikacja wizualna, jak sama nazwa wskazuje, to grafika bądź zbiór graficznych elementów, które identyfikują markę, są dla niej charakterystyczne i dlatego pozwalają na jej odróżnienie od innych. Dlatego projektując materiały firmowe dla klienta (np. wizytówki, ulotki, reklama outdoor’owa), zawsze pamiętamy o tym, że wyznacznikiem naszych projektów jest identyfikacja wizualna.
Świadcząc usługę brandingu, zajmujemy się zarówno projektowaniem od podstaw, a także odświeżaniem, jak i ulepszaniem istniejących kreacji. Tworzymy identyfikacje wizualne, a także projektujemy materiały na ich podstawie. Jeśli chcesz wysłać światu określony przekaz dotyczący twojej marki, czekamy na ciebie.