Design
Aby poprawić działanie firmy na tle konkurencji, warto zwrócić uwagę na spójny i nowoczesny system identyfikacji wizualnej. W ten sposób stworzymy tzw. Corporate Identity, który będzie kształtował twój wizerunek i definiował kryteria skojarzeń. Wszystkie elementy wizualne będą składać się na spójny branding, który będzie miał swój unikalny charakter. Projektując dla ciebie elementy CI, takie jak logotypy, materiały firmowe czy typografię, dbamy o to, aby jak najlepiej odzwierciedlały twoją markę. Przygotujemy dla ciebie również księgę znaku oraz materiały marketingowe i nauczymy cię, jak z nich korzystać.
Cały proces tworzenia rozpoczynamy od dogłębnej analizy briefu, który otrzymujemy od ciebie.
Przed przystąpieniem do procesu tworzenia identyfikacji wizualnej twojej marki, logotypu czy key visualu, musimy poznać niezbędne informacje dotyczące twojego biznesu, jego wartości, aspiracji oraz celów do osiągnięcia. Rozmawiamy również o insightach konsumenckich, grupach docelowych, poznajemy ich potrzeby i preferencje oraz analizujemy dotychczas prowadzone działania marketingowe. Dzięki budowaniu wzajemnej relacji, opartej na empatii i zaufaniu, możemy stworzyć nie tylko atrakcyjną wizualnie i zgodną z aktualnymi trendami identyfikację twojej marki, ale przede wszystkim autentyczną i spójną z jej charakterem.
Poniżej przedstawiamy kilka wskazówek, którymi powinniśmy się kierować przed rozpoczęciem realizacji projektu.
- Zrozumienie celu i grupy docelowej — zanim zaczniesz projektować, musisz zrozumieć, jaki jest cel twojej kampanii marketingowej i kto jest twoją grupą docelową. Twoje projekty powinny być dostosowane do celów i preferencji twojej grupy docelowej.
- Określenie stylu i tonu — zdecyduj, jaki styl graficzny i ton komunikacji najlepiej odzwierciedlają twoją markę i cel. Czy chcesz, aby twoje projekty były bardziej formalne czy luźne i zabawne?
- Wybór odpowiedniego formatu — wybierz format, który najlepiej pasuje do twojego celu i grupy docelowej. Na przykład, jeśli chcesz zwiększyć zasięg swojej kampanii, możesz wybrać format wideo lub animacji.
- Użyj odpowiednich kolorów i czcionek — kolor i czcionka mogą pomóc w przekazywaniu emocji i wyróżnieniu twojej marki. Upewnij się, że używasz kolorów i czcionek, które są zgodne z twoją marką i celami.
- Dodaj wizualne elementy — wizualne elementy, takie jak zdjęcia, ikony i grafiki, mogą pomóc w przekazaniu twojej wiadomości i zwiększeniu jej przyciągającej uwagę. Upewnij się, że wybierasz wizualne elementy, które są zgodne z twoją marką i celami.
- Testuj i dostosuj — zanim opublikujesz swój projekt, przetestuj go na grupie docelowej i dostosuj go, jeśli to konieczne. Upewnij się, że twój projekt jest łatwy do zrozumienia i przyciąga uwagę twojej grupy docelowej.
Stworzenie skutecznego projektu w marketingu wymaga czasu i wysiłku, ale może pomóc w zwiększeniu zasięgu twojej kampanii i przyciągnięciu uwagi klientów.