Projektowanie graficzne
Projektowanie graficzne to ciekawy pomysł, tworzenie czegoś. Ale czego? W marketingu to temat ściśle związany z kampanią reklamową, reklamą, projektem graficznym, systemem identyfikacji wizualnej, copywritingiem itp. Ale po co w ogóle kreacja?
Projektowanie graficzne towarzyszy wszystkim działaniom marketingowym i komunikacyjnym marki. Poprzez kreacje klient chce się wyróżnić na tle konkurencji, być nieszablonowy, oryginalny i niepowtarzalny. Dlatego stworzenie dobrej kreacji to wyzwanie, przygoda i nauka dla agencji i klienta.
Projektowanie graficzne łączy się kreatywnością. My nazywamy się Creative Flow, więc mamy swój kreatywny flow, który wykorzystujemy m.in. do generowania oryginalnych i ciekawych kreacji. Robimy to w grupie, bo w trakcie wspólnej burzy mózgów rodzą się najlepsze pomysły.
Praca kreacyjna w zespole to korzyść, bo każdy członek grupy jest inną osobowością, ma inne doświadczenia oraz inne spojrzenie na dany temat. Nie musimy zgadzać się we wszystkim, nawet lepiej, jeśli wsłuchujemy się w nasze pomysły, a potem deliberujemy, przekonujemy, zgłaszamy uwagi i zastrzeżenia, by wypracować właściwą koncepcję. Przyjaźnimy się, bo dobra atmosfera w pracy nad projektem to połowa sukcesu. Ponadto naturalna więź koleżeńska pozwala nam śmiałość i odwagę przy generowaniu rozwiązań. Nasze wizje się dopełniają, stale poszerzają naszą perspektywę i rozciągają przestrzeń tworzenia.
Projektowanie graficzne dla nas to nie tylko logo, znak graficzny, czy hasło, ale szereg działań, które powinny się uzupełniać, być komplementarne i spójne.
Nie występujemy także z pozycji wszystkowiedzącego nauczyciela. Przede wszystkim słuchamy cię, by zrozumieć twoje potrzeby. Bez identyfikacji twoich celów, grup odbiorczych nie zbudujemy czegoś trwałego. W centrum naszego procesu zawsze pozostajesz Ty, twoje potrzeby, aspiracje i cele biznesowe. Zadawanie pytań, empatyczna komunikacja i wgląd w autentyczne potrzeby finalnego klienta to nieodzowne elementy dobrej kreacji. Naszym celem zawsze pozostaje stworzenie niebanalnej, wyróżniającej się i oryginalnej kreacji, która przyciągnie wzrok, rozkocha w sobie odbiorcę i nie da o sobie zapomnieć. Przy czym warto pamiętać, że to my jesteśmy dla klienta. Nie tworzymy jednej linii graficznej. Na wczesnym etapie rozmów po wypełnionym briefie jesteśmy w stanie stworzyć dwie, a nawet trzy propozycje graficzne tak, aby umożliwić klientom podjęcie decyzji, który kierunek najbardziej mu odpowiada.
Bardzo istotnym aspektem podczas tworzenia kreacji, jest fakt, że do każdego naszego pomysły dołączamy story, czyli opowieść o tym, skąd na przykład wybór takiego, a nie innego loga czy hasła. Weryfikujemy także oryginalność naszych projektów, np. to czy wymyślone przez nas logo nie jest podobne to takiego, które już funkcjonuje na rynku.
Nasza metodologia pracy jest specyficzna i można powiedzieć, że unikalna. Łączymy w niej flow z Design Thinking. To właśnie dlatego nasze projekty są niepowtarzalne. Dzięki temu zyskasz:
Magnetyzm
Nawet najlepszy produkt albo najlepszej jakości usługi dostarczane przez firmę nie zapewnią jej sukcesu, jeśli o jej potencjale będzie wiedzieć jedynie garstka osób. Dlatego w Creative Flow wiemy, że we współczesnym marketingu i reklamie podstawą wszystkiego jest branding.
Niebanalna przestrzeń
Lubimy wychodzić poza ramy i poszerzać obszar, w którym tworzymy. Nie stawiamy granic wyobraźni.
Perfekcyjne dopasowanie
Definiujemy to, czego ci potrzeba, ale mamy też oko na twoje możliwości. Suma tych składników to rozwiązanie stworzone specjalnie dla ciebie.
Mocne wejście
Echo twojego pierwszego kroku musi być donośne. My dodajemy do tego dźwięku, melodię sukcesu.
Czysta przyjemność
Pasja tworzenia odbija się w działaniu. Chętnie śledzimy trendy i kreujemy z duszą.