To jaki jesteś i to jak postrzegają Cię inni nie zawsze się ze sobą pokrywa. Tak samo jest w przypadku Twojej firmy czy marki. Utrzymanie konkretnego wizerunku wiąże się z nieustanną pracą i pewnymi działaniami, które ze względu na swój charakter określa się mianem Public Relations.
Podstawowym celem Public Relations jest przekazanie informacji na temat firmy, marki, oferowanych przez nią produktów, czy usług. Wykorzystuje się do tego odpowiednie kanały komunikacji i dopasowuje komunikat. Jak zawsze, formułując przekaz, należy mieć na względzie zdefiniowaną grupę docelową. Informacją, która dociera do odbiorców należy właściwie zarządzać, ponieważ jej celem jest kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy oraz wzbudzanie zaufania do niej. Z tego względu działania Public Relations nie ograniczają się jedynie do kontaktów z otoczeniem, ale dotyczą także komunikacji wewnątrz firmy.
Aby kształtować pozytywny wizerunek Twojej marki czy firmy, musisz mieć świadomość potencjału wszystkich działań Public Relations, bo one często decydują o Twoim być czy nie być w biznesie. Jeśli chcesz mieć pewność, że nawiązujesz wartościowy i korzystny dialog z otoczeniem oraz że właściwie przedstawiasz światu swoją markę, firmę, czy produkt, zacznij współpracę z Creative Flow!
Katalog działań wchodzących w PR jest bardzo szeroki. Najczęściej kojarzone są z kontaktem z mediami i dbaniem o to, by publikowane w mediach treści przedstawiały jak najlepszy obraz marki czy firmy. Dotyczy to zarówno środków masowego przekazu, jak i prasy. Podpowiemy Ci z kim warto współpracować i jak to robić, by osiągnąć pożądane przez Ciebie efekty. Public Relations to jednak znacznie więcej niż kontakty z odpowiednimi środowiskami.
Do działań Public Relations zalicza się między innymi choćby identyfikacja wizualna firmy czy marki. To, jakich symboli używa nie jest bez znaczenia. Wizualna i graficzna strona marki jest niezwykle istotna. Nawet firmowa kolorystyka budzi określone skojarzenia i może być elementem budowania wizerunku firmy (o znaczeniu kolorów przeczytasz tutaj).
W kontekście PR często mówi się także o zarządzaniu kryzysem. Musisz liczyć się z tym, że na drodze do sukcesu pojawią się momenty trudne, a nawet kryzysy, ale w Creative Flow pokażemy Ci jak zarządzać sytuacjami kryzysowymi w taki sposób, by w konsekwencji pozytywnie wpływały na wizerunek Twój oraz Twojej firmy czy marki.
W Creative Flow wspieramy relacje biznesowe, zarządzamy wizerunkiem, kreujemy skuteczne kampanie Public Relations. Proponujemy strategie PR, e-PR i SEO PR, wydarzenia medialne, tj. np. konferencje prasowe, briefingi, eventy, a także działania niestandardowe jak np. flashmob).