Public relations
Kreatywna i angażująca reklama sprawia, że marki stają się zauważalne. Dzięki przekazowi, który jest pełen emocji i ma silne oddziaływanie na grupy docelowe, marki muszą umiejętnie komunikować się z otoczeniem, dbając jednocześnie o reputację.
Wspieramy relacje biznesowe, zarządzamy wizerunkiem i tworzymy skuteczne kampanie public relations. Co oferujemy? Opracowujemy strategie PR, e-PR i SEO PR, organizujemy wydarzenia medialne, takie jak konferencje prasowe, briefingi i spotkania prasowe. Tworzymy także specjalne wydarzenia korporacyjne, biorąc udział w targach, organizując eventy dla klientów i realizując niestandardowe działania, takie jak flash mob. Na potrzeby klienta jesteśmy w stanie zorganizować biuro prasowe.
Skuteczność naszych działań opiera się na harmonijnym połączeniu kompetencji z zakresu public relations z możliwościami agencji interaktywnej i eventowej. Wykorzystujemy narzędzia zarówno tradycyjnego PR, jak i tych z pogranicza działań offline i online.
To jaki jesteś i to, jak postrzegają Cię inni nie zawsze się ze sobą pokrywa. Tak samo jest w przypadku twojej firmy czy marki. Utrzymanie konkretnego wizerunku wiąże się z nieustanną pracą i pewnymi działaniami, które ze względu na swój charakter określa się mianem Public Relations.
Działania Public Relations
W Public Relations istnieje szeroki zakres działań. Najczęściej kojarzy się je z mediami i dbaniem o to, aby publikowane w nich treści przedstawiały markę lub firmę w jak najlepszym świetle. Dotyczy to środków masowego przekazu. Pomożemy ci zidentyfikować, z kim warto współpracować i jak osiągnąć pożądane efekty. Jednak Public Relations to znacznie więcej niż tylko kontakty z odpowiednimi środowiskami.
Do działań Public Relations należy również identyfikacja wizualna firmy lub marki. Wybór symboli ma swoje znaczenie. Aspekt wizualny i graficzny marki jest niezwykle istotny. Nawet wybór kolorów firmowych może budzić określone skojarzenia i stanowić element budowania wizerunku firmy.
W kontekście PR często mówi się także o zarządzaniu kryzysowym. Trzeba się liczyć z tym, że na drodze do sukcesu mogą pojawić się trudne chwile, a nawet sytuacje kryzysowe. Jednak w Creative Flow pokażemy Ci, jak zarządzać tymi sytuacjami w taki sposób, aby ostatecznie miały one pozytywny wpływ na wizerunek twój i twojej firmy lub marki.
Jakie są cele Public Relations?
Głównym celem Public Relations jest przekazywanie informacji dotyczących firmy, marki, oferowanych produktów lub usług. Wykorzystuje się odpowiednie kanały komunikacji i dostosowuje przekaz. Podczas formułowania komunikatu należy zawsze brać pod uwagę zdefiniowaną grupę docelową. Zarządzanie informacją, która dociera do odbiorców, ma kluczowe znaczenie, ponieważ celem jest kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy i budowanie zaufania. Dlatego działania Public Relations nie ograniczają się jedynie do kontaktów z otoczeniem, ale obejmują także komunikację wewnątrz firmy.
Aby budować pozytywny wizerunek twojej marki lub firmy, musisz zdawać sobie sprawę z potencjału działań Public Relations, ponieważ często decydują one o sukcesie lub porażce w biznesie. Jeśli chcesz mieć pewność, że nawiązujesz wartościowy i korzystny dialog z otoczeniem oraz właściwie prezentujesz swoją markę, firmę lub produkt światu, rozpocznij współpracę z Creative Flow!
Co możemy dla ciebie zrobić?
W Creative Flow wspieramy relacje biznesowe, zarządzamy wizerunkiem, kreujemy skuteczne kampanie Public Relations. Proponujemy strategie PR, e-PR i SEO PR, wydarzenia medialne, tj. np. konferencje prasowe, briefingi, eventy, a także działania niestandardowe jak np. flash mob.