Każdy dzień w pracy traktujemy jak naukę, bo nasi klienci dają nam możliwość tworzenia rzeczy różnorodnych. I bardzo to lubimy, bo choć różnimy się od siebie, w Creative Flow wszyscy zgodnie stawiamy na rozwój. Wiemy jak ważne jest stałe poszerzanie horyzontów oraz zdobywanie nowych umiejętności i wiedzy. Dlatego sami także oferujemy innym taką możliwość.
Organizujemy szkolenia, prowadzimy wykłady dla studentów, dzielimy się wiedzą podczas publicznych wystąpień na branżowych eventach, a także przygotowujemy i przeprowadzamy warsztaty zarówno dla naszych klientów jak i zainteresowanych tematyką, której dotykamy.
Prowadzone przez nas szkolenia dotykają tematów takich jak między innymi: branding, projektowanie graficzne reklam, kampanie internetowe, planowanie mediów, media społecznościowe, czy storytelling. Niezależnie od zaplanowanych terminów szkoleń, możesz zgłosić się do nas z prośbą o organizację szkolenia dla firmy odnośnie interesującego Cię tematu. Być może stawiasz pierwsze kroki w marketingu albo potrzebujesz profesjonalnej rady dotyczącej reklamy Twojej firmy. Nie wahaj się i napisz! Prowadzimy także konsultacje i chętnie Ci pomożemy. Skontaktuj się z nami!
Organizowane przez nas szkolenia są prowadzone przez wieloletnich praktyków, którzy znają świat marketingu i reklamy od podszewki. Przekazując wiedzę wykorzystują swoje bogate doświadczenie, opierają się na konkretnych case studies i z pasją odsłaniają kulisy tworzenia efektywnych kampanii znanych marek.
Przed podjęciem pracy nad nowym, strategicznym projektem, proponujemy naszym Klientom warsztaty, które porządkują informacje na temat firmy, marki, czy produktu, a przede wszystkim tworzą przestrzeń do jednocześnie swobodnej i zorganizowanej wymiany pomysłów oraz przedstawiania rozwiązań. Warsztaty są znakomitą formą spotkania się klienta agencją, na której zyskują obie strony. Dzięki nim Klient bezpośrednio uczestniczy w procesie twórczym, zyskuje oraz dodatkową wiedzę na temat pracy agencji. Często także dowiaduje się nowych i zaskakujących rzeczy na temat własnej firmy, marki czy produktu (tak bywa, serio!). Agencja ma szansę na kreatywne współdziałanie z klientem i bezpośrednią weryfikację kluczowych kwestii związanych z projektem.
Każde nasze warsztaty są inne, bo różni są nasi odbiorcy. To do naszych odbiorców dopasowujemy kształt, ton i charakter warsztatów, korzystamy z różnych narzędzi. Zawsze jednak dbamy, by warsztaty składały się z zajęć praktycznych, które planujemy w agendzie. Jednym z najważniejszych jej elementów jest określenie celu warsztatów. Jeśli właśnie dążysz do jakiegoś z nich i sądzisz, że warsztaty z zakresu marketingu, reklamy, czy projektowania mogą Ci pomóc w jego osiągnięciu, skontaktuj się z nami!