Agencja Kreatywna Creative Flow

ul. Łąkowa 27D/58
90-554 Łódź


Agnieszka Tamborska

agnieszka@creativeflow.pl
+48 794 790 298


Aneta Famulska

aneta@creativeflow.pl
+48 794 790 299

Warsztaty strategiczne

Dlaczego warsztaty są potrzebne?

Przed podjęciem pracy nad nowym, strategicznym projektem, proponujemy naszym Klientom warsztaty, które porządkują informacje na temat firmy, marki, czy produktu, a przede wszystkim tworzą przestrzeń do jednocześnie swobodnej i zorganizowanej wymiany pomysłów oraz przedstawiania rozwiązań. Warsztaty są znakomitą formą spotkania się klienta agencją, na której zyskują obie strony. Dzięki nim klient bezpośrednio uczestniczy w procesie twórczym, zyskuje oraz dodatkową wiedzę na temat pracy agencji. Często także dowiaduje się nowych i zaskakujących rzeczy na temat własnej firmy, marki czy produktu (tak bywa, serio!). Agencja ma szansę na kreatywne współdziałanie z klientem i bezpośrednią weryfikację kluczowych kwestii związanych z projektem.

Głównym celem warsztatów jest stworzenie i wdrożenie strategii, która ma przełożyć się na lepszą skuteczność i funkcjonowanie. Wspólna analiza mocnych i słabych stron firmy, otoczenia rynkowego oraz celów, pozwala na zbudowanie spójnej i realistycznej strategii. Warsztaty są także narzędziem, które ułatwia komunikację wewnętrzną. Dzięki wspólnemu zaangażowaniu w proces wszyscy uczestnicy mogą działać w oparciu o te same wartości i cele.

Firmy często mają mnóstwo pomysłów, ale brakuje im uporządkowanej strategii, która nadałaby działaniom kierunek. Nawet największy budżet marketingowy nie zadziała, jeśli marka nie ma jasno określonych priorytetów, wartości i komunikatów.

  • Planujesz rebranding lub wejście na nowy rynek.
  • Tworzysz nową stronę internetową i chcesz, aby była spójna z tożsamością marki.
  • Firma dynamicznie rośnie, a zespole pojawia się chaos i brak zrozumienia.
  • Chcesz uporządkować działania marketingowe i lepiej je zaplanować.
  • Masz poczucie, że klient nie rozumie Twojej oferty lub postrzega Cię inaczej, niż byś chciał.

Każde nasze warsztaty są inne, bo różni są nasi odbiorcy. To do naszych odbiorców dopasowujemy kształt, ton i charakter warsztatów, korzystamy z różnych narzędzi. Zawsze jednak dbamy, by warsztaty składały się z zajęć praktycznych, które planujemy w agendzie. Jednym z najważniejszych jej elementów jest określenie celu warsztatów.

Po uzgodnieniu kluczowych założeń strategicznych przechodzimy do ich wdrożenia. W zależności od potrzeb klienta, obejmuje to miedzy innymi:

  • opracowanie materiałów wizualnych
  • stworzenie spójnej koncepcji wizualnej marki (key visual),
  • przygotowanie i publikację treści na social media,
  • zaplanowanie i realizację działań PR,
  • uruchomienie kampanii online od Google Ads, po działania w mediach społecznościowych.

Dzięki temu strategia nie zostaje tylko na papierze, zamieniamy ją w konkretne działania, które przynoszą efekty.

Jeśli właśnie dążysz do jakiegoś z nich i sądzisz, że warsztaty z zakresu marketingu, reklamy, czy projektowania mogą ci pomóc w jego osiągnięciu, skontaktuj się z nami.