

Warsztaty strategiczne
Dlaczego warsztaty są potrzebne?
Przed podjęciem pracy nad nowym, strategicznym projektem, proponujemy naszym Klientom warsztaty, które porządkują informacje na temat firmy, marki, czy produktu, a przede wszystkim tworzą przestrzeń do jednocześnie swobodnej i zorganizowanej wymiany pomysłów oraz przedstawiania rozwiązań. Warsztaty są znakomitą formą spotkania się klienta agencją, na której zyskują obie strony. Dzięki nim klient bezpośrednio uczestniczy w procesie twórczym, zyskuje oraz dodatkową wiedzę na temat pracy agencji. Często także dowiaduje się nowych i zaskakujących rzeczy na temat własnej firmy, marki czy produktu (tak bywa, serio!). Agencja ma szansę na kreatywne współdziałanie z klientem i bezpośrednią weryfikację kluczowych kwestii związanych z projektem.
Głównym celem warsztatów jest stworzenie i wdrożenie strategii, która ma przełożyć się na lepszą skuteczność i funkcjonowanie. Wspólna analiza mocnych i słabych stron firmy, otoczenia rynkowego oraz celów, pozwala na zbudowanie spójnej i realistycznej strategii. Warsztaty są także narzędziem, które ułatwia komunikację wewnętrzną. Dzięki wspólnemu zaangażowaniu w proces wszyscy uczestnicy mogą działać w oparciu o te same wartości i cele.
Firmy często mają mnóstwo pomysłów, ale brakuje im uporządkowanej strategii, która nadałaby działaniom kierunek. Nawet największy budżet marketingowy nie zadziała, jeśli marka nie ma jasno określonych priorytetów, wartości i komunikatów.

Kiedy skorzystać z warsztatów strategicznych?
- Planujesz rebranding lub wejście na nowy rynek.
- Tworzysz nową stronę internetową i chcesz, aby była spójna z tożsamością marki.
- Firma dynamicznie rośnie, a zespole pojawia się chaos i brak zrozumienia.
- Chcesz uporządkować działania marketingowe i lepiej je zaplanować.
- Masz poczucie, że klient nie rozumie Twojej oferty lub postrzega Cię inaczej, niż byś chciał.
Jak wyglądają warsztaty z Creative Flow?
Każde nasze warsztaty są inne, bo różni są nasi odbiorcy. To do naszych odbiorców dopasowujemy kształt, ton i charakter warsztatów, korzystamy z różnych narzędzi. Zawsze jednak dbamy, by warsztaty składały się z zajęć praktycznych, które planujemy w agendzie. Jednym z najważniejszych jej elementów jest określenie celu warsztatów.

Co dalej po warsztatach?
Po uzgodnieniu kluczowych założeń strategicznych przechodzimy do ich wdrożenia. W zależności od potrzeb klienta, obejmuje to miedzy innymi:
- opracowanie materiałów wizualnych
- stworzenie spójnej koncepcji wizualnej marki (key visual),
- przygotowanie i publikację treści na social media,
- zaplanowanie i realizację działań PR,
- uruchomienie kampanii online od Google Ads, po działania w mediach społecznościowych.
Dzięki temu strategia nie zostaje tylko na papierze, zamieniamy ją w konkretne działania, które przynoszą efekty.
Jeśli właśnie dążysz do jakiegoś z nich i sądzisz, że warsztaty z zakresu marketingu, reklamy, czy projektowania mogą ci pomóc w jego osiągnięciu, skontaktuj się z nami.