Creative Flow to zespół ludzi o różnych kompetencjach, umiejętnościach i doświadczeniu. Różnimy się i uzupełniamy nawzajem, a wszystkich nas łączy wspólna pasja tworzenia oryginalnych rozwiązań. Kochamy to, co robimy, dlatego w Creative Flow nowe pomysły płyną bez ograniczeń. Dbamy o dobrą atmosferę w pracy, bo wierzymy, że ona pozytywnie wpływa na nasze relacje z klientami i sprawia, że pracując zespołowo wspólnie tworzymy jeszcze lepsze i bardziej oryginalne projekty.
Niespożyta energia w pracy i morze pasji w życiu prywatnym. Od kilkunastu lat związana zawodowo i emocjonalnie ze światem marketingu i reklamy. Swoim zamiłowaniem dzieli się podczas warsztatów i szkoleń, a także jako wykładowca akademicki. Doświadczenie zawodowe zdobywała w dużych agencjach reklamowych, gdzie zarządzała działami kreatywnymi. Budując Creative Flow, postawiła na ludzi – zespół o zróżnicowanych kompetencjach. Po pracy nie zwalnia tempa. Podróżuje, jeździ na snowboardzie i rolkach. Kocha życie.
Marketingowiec, handlowiec. Po mistrzowsku buduje relacje z klientami dzięki zdolności precyzyjnego określenia ich potrzeb i oczekiwań. Na bieżąco śledzi rynek, wiodące trendy oraz nowoczesne rozwiązania marketingowe online i offline. Ogromna intuicja i duże doświadczenie zawodowe zdobyte w agencjach reklamowych to jej niewątpliwe atuty. Uwielbia śpiewać i śpiewająco pokonuje kolejne kilometry na rowerze.
Absolwent wzornictwa na Politechnice Łódzkiej. Wspiera zespół świeżymi i niebanalnymi pomysłami, a także pomaga spojrzeć na zadania z innej perspektywy. Projektując, łączy wiedzę graficzną ze zrozumieniem potrzeb klienta końcowego. Stale rozwija swoje umiejętności i pokłady kreatywności, współpracując z firmami z różnych branż i opracowując firmowe komiksy - flomiksy. Gdy pracuje lubi słuchać muzyki, zresztą gdy nie projektuje - też. Ceni dobrą powieść kryminalną, a w wolnym czasie oddaje się grom fabularnym i zgłębia świat fantastyki.
Grafik, projektant, ilustrator. Studiował projektowanie graficzne i grafikę wydawniczą na ASP w Łodzi. W pracy komercyjnej stawia duży nacisk na dogłębne zrozumienie potrzeb klienta i dopasowanie do niego najlepszych rozwiązań. Doskonale odnajduje się w świecie symboli, metafor i wieloznaczności jako pełen pasji poszukiwacz drugiego dna. Nocami tworzy skrawki innych światów i planuje się do nich na stałe przeprowadzić, odganiając się przy tym od niesfornych myśli, dzieci, zwierzaków, kartek i ołówków.
Oaza spokoju i optymizmu zarówno w pracy, jak i w życiu prywatnym. Studentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, angażująca się w działalność jednego ze studenckich kół naukowych. Nie boi się strategii ani dobrze opowiedzianych historii. W Creative Flow zajmuje się mediami społecznościowymi i copywritingiem. Czujnie dobiera słowa i analizuje obecność marek w Internecie. W czasie wolnym uczy się języka hiszpańskiego, planuje podróże po kraju flamenco oraz opiekuje się dwoma królikami.