Agencja Kreatywna Creative Flow

ul. Łąkowa 27D/58
90-554 Łódź


Agnieszka Tamborska

agnieszka@creativeflow.pl
+48 794 790 298


Aneta Famulska

aneta@creativeflow.pl
+48 794 790 299

delikatesy

Dreszczyk emocji towarzyszył nie tylko “zdrAPPującym” klientom, ale również nam, kiedy projektowaliśmy key visual loterii i opracowywaliśmy jej mechanizm.

Pracę zaczęliśmy właśnie od przygotowania schematu przeprowadzenia klienta przez cały proces. Opieraliśmy się na dogłębnym zrozumieniu potrzeb współczesnych konsumentów, którzy lubią mieć zawsze wszystko pod ręką i unikają skomplikowanych warunków wzięcia udziału w loterii.

  • #identyfikacja wizualna
  • #projektowanie

Nasze zadanie

Wyzwaniem była modyfikacja mechanizmu znanego z tradycyjnej formy i wdrożenie go w aplikacji mobilnej. Mieliśmy na uwadze fakt, że zwykle już sam bilet loteryjny wywoływał pozytywne odczucia – podekscytowanie, ciekawość, radość. Tutaj wszystko (tzn. otrzymanie losu, zdrapanie go, informacja o wygranej/przegranej) było w postaci elektronicznej.

Następny krok polegał na opracowaniu key visualu, który oddawałby te emocje za pomocą obrazu i zachęcał do… “zdrAPPywania”. Jednocześnie konieczne było dopasowanie projektu do istniejącej już identyfikacji wizualnej aplikacji i sieci sklepów. Efektem były pasujące kolorystycznie elektroniczne losy, pod którymi ukrywały się symbole nagród – tak jak w tradycyjnej formie!

Co zrobiliśmy?

Efekty tej ciekawej i kreatywnej akcji były niezmiernie zadawalające i satysfakcjonujące zarówno Klienta jak i naszego działu kreatywnego. Cała mechanika konkursu, jej oprawa graficzna i odpowiednio poprowadzona komunikacja marketingowa zaprocentowała realizacją wszystkich założonych przez Klienta KPI. Liczba pobrań aplikacji mobilnej  oraz nowych aktywnych użytkowników diametralnie wzrosła i ta tendencja utrzymuje się cały czas, a wzrost częstotliwości wizyt w aplikacji wzrósł o 50%.

Po sukcesie pierwszej edycji „ZDRAPPki” wdrożyliśmy wspólnie Klientem kolejną edycję tej niezwykle skutecznej formy komunikacji marketingowej.

  • #identyfikacja wizualna
  • #projektowanie

Czy wzięlibyśmy udział w takiej loterii? Z pewnością! Mechanizm był atrakcyjny dla klientów i nie wymagał od nich spełnienia licznych zasad. Wszystkie informacje o użytkowniku oraz zdobytych nagrodach miał zawsze pod ręką! Cieszymy się, że mogliśmy stworzyć projekt sprawiający tyle radości!