Gorsenia

Logo marki jest tym elementem identyfikacji wizualnej, który w większości przypadków najmocniej utrwala się w świadomości i pamięci odbiorcy. Ma moc wywoływania nie tylko instynktownych skojarzeń, ale także emocji opartych na uczuciowej więzi konsumenta z marką. To znaczy, że ma swoją wagę, którą w każdym wypadku należy respektować.

 

Dotychczasowy projekt logo nie odzwierciedlał wartości naszego Klienta i nie komunikował jakości produktów oferowanych przez markę bieliźnianą Gorsenia.

 

Odeszliśmy zarówno od kolorystki istniejącego projektu jak i całej koncepcji. Aby stworzyć nowy projekt logo, który odda charakter branży i produktów, inspirowaliśmy się pięknem w czystej postaci – kobietą.

 

Kobieta, jako konsumentka oraz jako forma doskonała w naturalny sposób stanowiła punkt odniesienia w projekcie. Krągły kształt subtelnie nawiązuje do kobiecego ciała i w czytelny sposób wpisuje się w pierwszą literę nazwy marki. Produkty marki Gorsenia dedykowane kobietom nierozerwalnie łączą się z przedstawicielkami grypy docelowej, a ta więź ma charakter nieskończony, co podkreśla sygnet.

 

Wszystkie elementy logo zyskały nową barwę – modnego pudrowego różu. W logotypie zastosowana została prosta typografia, która w bardzo efektowny sposób kontrastuje z podpisem. Celowo nawiązuje on w swojej formie do pisma odręcznego, które nadaje całości bardziej osobistego i intymnego charakteru, przez co idealnie wpisuje się w charakter całej branży i jej produktów.

© Copyright 2020 Agencja Kreatywna Creative Flow - All Rights Reserved; Fot. Sylwia Adamczuk

agencja marketingowa, strony www, Identyfikacja wizualna, social media

Agencja Kreatywna Creative Flow

ul. Łąkowa 27D/58, 90-554 Łódź

794 790 299
794 790 298