

Kim jest nasz Klient

Logo marki jest tym elementem identyfikacji wizualnej, który w większości przypadków najmocniej utrwala się w świadomości i pamięci odbiorcy. Ma moc wywoływania nie tylko instynktownych skojarzeń, ale także emocji opartych na uczuciowej więzi konsumenta z marką. To znaczy, że ma swoją wagę, którą w każdym wypadku należy respektować.
Dotychczasowy projekt logo nie odzwierciedlał wartości naszego Klienta i nie komunikował jakości produktów oferowanych przez markę bieliźnianą Gorsenia.
- #projektowanie graficzne
- #key visual
- #branding

Nasze zadanie
Odeszliśmy zarówno od kolorystki istniejącego projektu jak i całej koncepcji. Aby stworzyć nowy projekt logo, który odda charakter branży i produktów, inspirowaliśmy się pięknem w czystej postaci – kobietą.

Co zrobiliśmy?
Kobieta, jako konsumentka oraz jako forma doskonała w naturalny sposób stanowiła punkt odniesienia w projekcie. Krągły kształt subtelnie nawiązuje do kobiecego ciała i w czytelny sposób wpisuje się w pierwszą literę nazwy marki. Produkty marki Gorsenia dedykowane kobietom nierozerwalnie łączą się z przedstawicielkami grypy docelowej, a ta więź ma charakter nieskończony, co podkreśla sygnet.
- #projektowanie graficzne
- #key visual
- #branding
Rezultaty
Wszystkie elementy logo zyskały nową barwę – modnego pudrowego różu. W logotypie zastosowana została prosta typografia, która w bardzo efektowny sposób kontrastuje z podpisem. Celowo nawiązuje on w swojej formie do pisma odręcznego, które nadaje całości bardziej osobistego i intymnego charakteru, przez co idealnie wpisuje się w charakter całej branży i jej produktów.