Rossmann

Dzieci to najsurowsi sędziowie, którzy nie raz zaskakują swoimi pomysłami i opiniami na temat tego, co ich otacza, a ich rodzice szukają dla nich rozwijających form spędzania czasu.

 

Dlatego kiedy Rossmann, jedna z największych sieci drogeryjnych w Europie, zaprosił nas do współpracy przy wykonaniu projektów dla dzieci i ich rodziców w ramach programu Rossnę!, podjęliśmy się tego wyzwania z uśmiechem na twarzy i jednocześnie niewielką tremą.

 

Podczas pracy zmierzyliśmy się z trzema trudnościami.

 

Po pierwsze, projekty musiały spełniać przyjętą wcześniej formę i odpowiadać identyfikacji wizualnej Czyściochowa – świata, poprzez który dzieci poznają zasady higieny. Drugim utrudnieniem było spojrzenie na zadanie z perspektywy najmłodszych, dla których prostota opracowanych zadań oraz atrakcyjne wizualnie projekty muszą iść w parze. Nie mogliśmy też zapomnieć o roli opiekunów chcących zapewnić swoim pociechom coś przyjemnego i ekscytującego dla wypełnienia wolnego czasu.

 

Te ograniczenia stały się okazją do rozwinięcia kreatywnych rozwiązań, które miały angażować maluchy i jednocześnie zachęcać do zabawy.

 

Rezultatem podjętych przez nas działań były radosne kolorowanki dla dzieci, ozdoba choinkowa, którą najmłodsi mogli przygotować z pomocą opiekunów, etykiety na prezenty oraz inne zabawy (m.in. łamigłówki, wykreślanki).

 

Projekty podzieliliśmy pod względem stopnia ich trudności, modyfikując liczbę umieszczanych na nich elementów. W ten sposób zaprosiliśmy dzieci do świata bohaterówCzyściochowa, a rodzicom daliśmy chwilę dla siebie.

 

Ponieważ maluchy są dociekliwe i analizują wszystko na swój wyjątkowy sposób, na jednym z etapów pracy nad ozdobą świąteczną testowaliśmy zaproponowany przez nas projekt. Ta weryfikacja pomogła nam w dopracowaniu szczegółów.

 

Dużo satysfakcji przyniosło nam też przygotowanie łamigłówek, wykreślanek i innych zabaw, dzięki którym rodzice mogli zaproponować swoim pociechom ciekawą alternatywę dla zwykłych gier komputerowych. Dla nas łamigłówką było… ich opracowanie, tak aby uczyły i wywoływały pozytywne emocje.

 

Dziecięca ciekawość świata oraz troska rodziców były dla nas podstawą we wszystkich tych projektach. Dzięki nim powstały realizacje lubiane nawet przez najbardziej wymagające pociechy.

© Copyright 2021 Agencja Kreatywna Creative Flow - All Rights Reserved; Fot. Sylwia Adamczuk

agencja marketingowa, strony www, Identyfikacja wizualna, social media