Kreowanie marki od podstaw, wprowadzanie jej na rynek, budowanie jej tożsamości i pozycji to coś, co mamy w krwioobiegu Creative Flow. To nas napędza i daje możliwość wykorzystania w pełni naszego potencjału zarówno w zakresie marketingu, strategii, jak i kreacji oraz wizualizacji marki.
Rynek deweloperski w Polsce
Rynek deweloperski w Polsce rozkwita i nabiera rozmachu. Od kilku lat mamy przyjemność pracować z wieloma znaczącymi graczami w tej branży, realizując ciekawe, kreatywne koncepcje mieszkaniowe i inwestycyjne.
Rok 2021 skończył się imponująco pod kątem sprzedaży.
Kolejny rok z rzędu deweloperzy sprzedali więcej mieszkań, niż zdołali w tym samym czasie wprowadzić na rynek.
Działający na sześciu największych rynkach w kraju (w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Trójmieście, Poznaniu i Łodzi) deweloperzy wprowadzili do oferty 13,8 tys. lokali. Sprzedaż w 2021 szacuje się na poziomie 15,0 tys. lokali w skali roku. (Źródło: JLL 2021).
Nasze wyzwanie
Dla nas 2021 rok był również bardzo pracowity i kreatywny. Jednym z tych projektów, które dają możliwość wykreowania nowej wartości, stworzenia czegoś zupełnie od podstaw, nadając mu tym samym osobowość i unikalność, jest projekt Osiedla Mieszkaniowego w Łodzi „Slovianka” dla grupy deweloperskiej Baltic Estate.
To już drugi projekt, nad którym pracowaliśmy wspólnie z Baltic Estate na przełomie 2021/2022, a przed nami jeszcze wiele ciekawych, nowych wyzwań. Wspólne burze mózgów, spotkania, dyskusje, to jeden w warunków udanej współpracy. Projekt finalny to zawsze efekt synergii działania agencji i klienta.
Identyfikacja wizualna, hasło, cała filozofia miejsca, strategia komunikacji marki w social mediach – od tego rozpoczęliśmy. Zaowocowało to wspaniałym, unikatowym w skali naszego miasta, projektem mieszkaniowym.
Doskonale znając rynek deweloperski, śledząc na bieżąco raporty rynkowe, trendy w komunikacji marketingowej i działania konkurencji, chcieliśmy stworzyć unikalną, niebanalną kreację oddającą DNA marki Slovianka. Jednym z kluczowych założeń naszego klienta w przekazanym briefie kreatywnym przy realizacji tego projektu, była wysoka jakość w standardzie premium tej inwestycji. Dlatego też w procesie projektowania, mocny focus położyliśmy na ten aspekt, używając takiej formy przekazu wizualnego, aby ten klimat premium osiedla uwypuklić potencjalnym klientom i nabywcom.
Cały proces kreacji i wdrożenia projektu „Slovianka” na łódzki rynek, odbywał się etapami i zawierał następujące elementy:
Po wyborze key visualu zaadaptowaliśmy go na różnego rodzaju materiały promocyjne i sprzedażowe. Wśród nich znalazły się między innymi:
W zakresie naszych zadań było również przygotowanie tekstów do materiałów promocyjnych oraz do komunikacji w social mediach.
Kreacja to nie wszystko
Można stworzyć najbardziej oryginalną i niepowtarzalną kreację marki, ale bez odpowiedniej strategii działania, określenia grup docelowych, USP marki, przewag konkurencyjnych i stworzenia przemyślanej strategii komunikacji w różnych kanałach, tak aby dotrzeć dokładnie do tych, do których skierowana jest marka, nie będzie sukcesu.
Dopiero połączenie oryginalnej formy, dobrej strategii, egzekucji działań, umiejętności analizy danych po wdrożeniu strategii oraz wyciągania i formułowania wniosków daje szansę na sukces.