Agencja Kreatywna Creative Flow

ul. Łąkowa 27D/58
90-554 Łódź


Agnieszka Tamborska

agnieszka@creativeflow.pl
+48 794 790 298


Aneta Famulska

aneta@creativeflow.pl
+48 794 790 299

Rossmann

Od 2002 roku Fundacja prowadzi Program Stypendiów Pomostowych, czyli rozbudowany, kompleksowy system stypendialny, w którym młodzi ludzie z małych miejscowości i niezamożnych rodzin otrzymują stypendia na pierwszy rok i dalsze lata studiów. Od początku istnienia programu przyznano ponad 26 500 różnego rodzaju stypendiów, w tym ponad
18 000 na I rok studiów. Na realizację dwudziestu dwóch edycji Programu Partnerzy przeznaczyli ponad 142,5 milionów zł.

  • #identyfikacja wizualna
  • #projektowanie

Nasze zadanie

Opracowanie nowej koncepcji i oprawy wizualnej wydarzenia inauguracji XXII edycji Programu Stypendiów Pomostowych.

Co zrobiliśmy?

Podjęliśmy się wyzwania odświeżenia Inauguracji Programu Stypendiów Pomostowych, stawiając na nieszablonowe pomysły i wyeksponowanie głównych wartości Fundacji: wiary w siebie, sukcesu i samorozwoju. Nasza nowa koncepcja miała stworzyć przestrzeń, w której stypendyści i partnerzy Fundacji poczują się docenieni.

Rozpoczęliśmy od burzy mózgów, by wypracować kreatywne propozycje dla kluczowych przestrzeni, takich jak recepcja, sala konferencyjna i strefa kawowa. Przygotowaliśmy kolorowe zaproszenia, identyfikatory oraz naklejki z motywującymi cytatami, a także ściankę reklamową z wartościami programu w formie chmury słów.

Dodatkowo na każdym krześle umieściliśmy ulotki z cytatami i pytaniami ułatwiającymi nawiązywanie rozmów. Zorganizowaliśmy także multimedialną prezentację, która w ciekawy sposób przedstawiała historię i możliwości programu.

Podsumowując, opracowaliśmy: koncepcję kreatywną i wizualną, plakaty, ulotki, identyfikatory, ciastka z wróżbą, naklejki, ściankę reklamową i prezentację multimedialną.

  • #identyfikacja wizualna
  • #projektowanie

Dzięki współpracy z Fundacją Edukacyjną Przedsiębiorczości mieliśmy okazję dowiedzieć się więcej o polskiej inicjatywie, która już od dwudziestu trzech lat wspiera ambitnych uczniów. Zależało nam na zbudowaniu harmonijności wydarzenia i poczucia przynależności uczestników poprzez spójną identyfikację wizualną oraz dopięcie inauguracji na ostatni guzik.

Chcieliśmy, aby nasza twórczość i pomysły przemawiały do młodej publiczności, ceniącej sobie intensywne kolory, język korzyści oraz spójny wizerunek całego wydarzenia. W trakcie projektowania zadbaliśmy o kolory, które przyciągają uwagę, ciekawe elementy graficzne związane ze szkolnictwem oraz postawiliśmy na motywujące hasła znanych ludzi, które zachęcają do osiągania swoich celów. Chcieliśmy nadać wydarzeniu inauguracyjnemu nową formę, skupiającą się głównie na stypendystach. Naszym celem było zwrócenie uwagi na ambitnych młodych ludzi i ich osiągnięcia, co pomogło