Regulamin Konkursu “KREATYWNE ZASTOSOWANIA KALENDARZA”
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Organizatorem Konkursu jest firma:
AGENCJA KREATYWNA CREATIVE FLOW Sp. z o. o. Sp. k.
ul. Łąkowa 27D/58, 90-554 Łódź Tel.: +48 794 790 299
e-mail: office@creativeflow.pl
strona internetowa: www.creativeflow.pl
wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000765043, NIP: 7272834757, REGON 382209876,
(dalej zwana: Spółka).
- Konkurs prowadzony jest w celu promocji marki Agencja Kreatywna Creative Flow na portalu społecznościowym Facebook.
- Konkurs ma charakter ogólnopolski i rozpoczyna się 31.08.2021 i trwa do 07.09.2021 r.
- Konkurs nie podlega zatwierdzeniu w trybie określonym w ustawie z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (Dz. U. z 2009 r. Nr 201, poz. 1540 z późn. zm.). Organizator oświadcza, że Konkurs nie jest grą losową, loterią fantową, zakładem wzajemnym, loterią promocyjną, której wynik zależy od przypadku, ani żadną inną formą przewidzianą w ustawie z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych.
- Konkurs będzie prowadzony na profilu Facebook Organizatora.
- Uczestnikiem Konkursu może być każda osoba, która wykona zadanie konkursowe.
- W Konkursie nie mogą brać udziału pracownicy firmy organizującej Konkurs.
- Uczestnictwo w Konkursie jest dobrowolne.
2. ZASADY PROWADZENIA KONKURSU
- Aby wziąć udział w Konkursie należy:
- Zaakceptować niniejszy regulamin – udział w Konkursie jest równoznaczny z zaakceptowaniem regulaminu.
- W ramach Konkursu:
- Należy w komentarzu pod postem konkursowym zaproponować niecodzienne zastosowanie kalendarza i krótko uzasadnić swoją propozycję.
- Każdy Uczestnik może dodać więcej niż jedną propozycję zgłoszenia.
- Każda propozycja będzie oceniana osobno. Kryteriami wyboru zwycięskich odpowiedzi są oryginalność i kreatywne podejście do problemu.
- Nadesłane Zgłoszenia Konkursowe nie mogą zawierać treści wulgarnych, obraźliwych lub naruszających dobra osobiste innych osób.
- Uczestnicy Konkursu są zobowiązani do przestrzegania niniejszego Regulaminu. Nieprzestrzeganie Regulaminu może skutkować wykluczeniem Uczestnika z udziału w Konkursie.
3. NAGRODY W KONKURSIE I ZASADY ICH PRZYZNAWANIA
- Nagrody przewidziane w Konkursie:
3x kalendarz książkowy z logo Creative Flow
* Ilość produktów określona jest przez Organizatora Konkursu.
* Konkurs wygrywają trzy osoby, otrzymując po jednym kalendarzu.
- Powołana przez Organizatora Komisja Konkursowa składająca się z przedstawicieli Organizatora ma następujące uprawnienia:
- Komisja Konkursowa wybiera Zwycięzców Konkursu, jak również stwierdza ważność wyników Konkursu oraz dba o proces pozyskiwania danych niezbędnych do przekazania nagród Zwycięzcom oraz terminów ich dostarczenia.
- Zadania Komisji Konkursowej określone w niniejszym ustępie będą wykonywane zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu Konkursu oraz zasadami pełnej rzetelności przeprowadzonych czynności.
- Każdy Uczestnik Konkursu może otrzymać tylko jedną nagrodę w czasie trwania Konkursu.
- O wynikach Konkursu Organizator poinformuje w poście na Facebooku w terminie do 10.09.2021 r. do godz. 17.00.
- Po ogłoszeniu wyników Uczestnik jest zobowiązany napisać w prywatnej wiadomości do Organizatora w celu umówienia się na przekazanie nagrody.
4. PRAWA AUTORSKIE
- Uczestnik Konkursu oświadcza, że pomysł zgłoszony do Konkursu został stworzony samodzielnie przez Uczestnika i jest wolny od praw i roszczeń osób trzecich, w tym dotyczących praw autorskich i pokrewnych oraz że ponosi wobec Organizatora odpowiedzialność z tego tytułu, zwalniając go z wszelkich roszczeń osób trzecich.
- Z chwilą wysłania propozycji do Konkursu Uczestnik udziela bez wynagrodzenia nieograniczonej czasowo i terytorialnie niewyłącznej licencji do korzystania z Utworu (licencja w zakresie autorskich praw majątkowych i praw pokrewnych) na następujących polach eksploatacji: utrwalanie i zwielokrotnianie (w tym wprowadzenie do pamięci komputera) Utworu dowolną techniką, a) publiczne udostępnienie Utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i czasie przez siebie wybranym, b) publiczne wystawianie Utworu, c) nadawanie i remitowanie w całości lub w dowolnie wybranych fragmentach za pomocą fonii przewodowej lub bezprzewodowej, przez stacje naziemne za pośrednictwem satelity, w sieciach kablowych, telekomunikacyjnych, Internecie lub innych systemach przekazu.
- Uczestnik upoważnia Organizatora do udostępnienia Utworu anonimowo oraz do decydowania o jego pierwszym udostępnieniu.
5. ZMIANA REGULAMINU KONKURSU
Organizator będzie uprawniony do wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu Konkursu w każdym czasie, w zakresie, w jakim nie wpłynie to na pogorszenie praw Uczestników Konkursu. Zmieniony tekst Regulaminu Konkursu obowiązuje od chwili jego opublikowania na fanpage’u Organizatora: www.facebook.com/ilovecreativeflow/.
6. WEJŚCIE W ŻYCIE REGULAMINU KONKURSU
Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem 31.08.2021. Wszystkie kwestie nieuregulowane niniejszym Regulaminem podlegają Kodeksowi Cywilnemu.
Pozdrawiamy!