WIZYTÓWKA W GOOGLE MOJA FIRMA – pozwól się odnaleźć w gąszczu ofert!

Każdy początkujący przedsiębiorca, zwłaszcza prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą, powinien na starcie własnego biznesu zainwestować w promocję internetową. Bez promowania działalności zawodowej w Internecie nie ma mowy o szybkim osiągnięciu sukcesu. Czy zastanawiałeś się kiedyś nad tym, że niektóre usługi Google udostępniane i wykonywane są zupełnie za darmo, jeśli chodzi o pomoc firmom dopiero wchodzącym na rynek? Także i Twoja firma może zaistnieć w najpopularniejszej przeglądarce internetowej bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów! Wizytówka w Google inaczej nazywana jest też Usługą Google Moja Firma. Jej znakiem charakterystycznym jest łatwo zauważalna, czerwona pinezka. W tej chwili musimy stwierdzić, że nie ma bardziej popularnej metody na to, aby szybko i skutecznie znaleźć poszukiwaną firmę w Internecie.

Wizytówka w Google – pozwól się odnaleźć w gąszczu ofert!

Zgłoszenie firmy do oznaczenia w wizytówce Google jest absolutnie bezpłatne. Może tego dokonać każdy przedsiębiorca, zarówno ten, który dopiero wchodzi na rynek, jak i ten bardziej doświadczony, z określonym stażem działalności. Najlepsze firmy z danych gałęzi gospodarczych wyświetlać się mogą w pierwszej trójce rankingu wyszukiwania, na pierwszej stronie Google. Umieszczenie wizytówki w Google jest zabiegiem na tyle skutecznym, iż w razie prawdopodobieństwa niepowodzenia oferowany jest zwrot kosztów z tytułu wszystkich zabiegów pozycjonerskich i promocyjnych. To, że Twoja firma wyświetlać się będzie w absolutnym TOP3 wyników będzie wynikiem konkretnych i pozbawionych przypadku działań. Kolejność wyszukiwania firmy jest zależna od kilku elementów. Potrzebne jest doświadczenie oraz wysoki poziom wiedzy wykwalifikowanych specjalistów.

Wizytówka w Google – bezpieczne rozwiązanie

Umieszczenie profesjonalnej wizytówki w Google jest absolutnie bezpieczne, ponieważ:

  • na każdą usługę związaną z pojawieniem się w wynikach Google dawana jest dwuletnia gwarancja
  • nie ponosi się większych konsekwencji w przypadku niepowodzenia, jeśli firma nie odnajdzie się na pierwszej stronie – właścicielowi zostaną oddane pieniądze przekazane wcześniej w ramach zapłaty za usługę
  • 97% użytkowników Internetu szukanie danych i namiarów wybranych firm zaczyna od przeglądania wyszukiwarki Google, większość internautów swoje poszukiwania kończy na pierwszej stronie, jeśli nie ma Cię na pierwszej stronie – automatycznie tracisz klientów i wpływy

Wizytówka w Google – do jakiej agencji SEO się wybrać?

Poszukując właściwej agencji SEO do przygotowania naszej wizytówki w środowisku Google, powinniśmy zwrócić uwagę na to, czy taka agencja posiada ważne certyfikaty potwierdzające ekspercką wiedzę z dziedziny marketingu internetowego, z naciskiem na umiejętność operowania nie tylko wyszukiwarką Google, ale również innymi, choć mniej popularnymi wyszukiwarkami. Im więcej kompetencji będzie dla nas widocznych, tym większą zyskamy pewność, że nas los w sieci oddajemy w ręce ludzi profesjonalnych i godnych zaufania.

Wizytówka w Google – najpopularniejsze zapytania

Prowadzący agencje SEO często natrafiają na dość podobne do siebie pytania. Już na wstępie pojawia się zapytanie typu: “Skoro wizytówka w Google tworzona jest bezpłatnie, to za co tak naprawdę uiszczamy opłaty?” Odpowiedź jest prosta. Wszelkie opłaty w tym temacie dotyczą wykonanej, pełnej usługi wraz z pozycjonowaniem. Na skutek takiego rozwiązania przedsiębiorca zyskuje pewność, że dane firmy znajdą się w czołówce wyników wyszukiwania Google. Przedsiębiorcy nie do końca orientujący się w środowisku Google pytają też często o następstwo braku ulokowania się w czołówce wyników. Jeszcze raz powtórzymy – w takich wypadkach koszty poniesione są całkowicie zwracane! Można więc stwierdzić, że w procesach tworzenia wizytówki Google nie ma żadnego ryzyka finansowego.

Wizytówka w Google – uwaga na nieuczciwych pozycjonerów!

Zdarzyć się może, że nagle otrzymamy mail lub telefon z informacją, że “ktoś z Google chce się z nami skontaktować”. W tego typu sytuacjach trzeba zachować szczególną ostrożność, bowiem prawdopodobnie ktoś będzie chciał nas oszukać, wymuszając dodatkowe opłaty za usługę lub oferując produkty pozycjonerskie, jakie na oficjalnym rynku nie funkcjonują. Oczywiście, pracownicy Google mogą do nas zadzwonić lub wysłać maila, ale tylko wtedy, gdy uprzednio my sami wyrazimy taką wolę i skontaktujemy się z nimi jako pierwsi. Trzeba także być ostrożnym w momencie otrzymywania komunikatów typu, że “jeśli nie uiścimy opłaty za usługę – to zostaniemy usunięci z Google”. To kolejna bzdura. Tylko my osobiście sami możemy usunąć naszą wizytówkę Google Moja Firma z witryny. Nikt inny nie ma takich uprawnień. Ostatnie zdanie zawsze należy tylko do przedsiębiorcy funkcjonującego w sieci.

Wizytówka w Google –  podsumowanie

Stworzenie wizytówki w Google pozwala zaoszczędzić czas w kwestii zdobywania nowych klientów na produkty oraz usługi. Do najważniejszych plusów posiadania własnej, firmowej wizytówki w Google należą:

  • natychmiastowa możliwość znalezienia firmy i nawiązanie kontaktu w ciągu kilku minut od skorzystania z wyszukiwarki
  • łatwe odnalezienie lokalizacji dzięki umieszczeniu danych firmy na mapce Google
  • umieszczenie firmowej galerii w Google, dzięki czemu można ocenić poziom firmy jeszcze przed wizytą w jej siedzibie
  • dwuletnia gwarancja na usługę pozycjonowania
  • gromadzenie stałej klienteli w szybkim tempie, bez konieczności korzystania z dodatkowych zabiegów reklamowych w postaci promocji w prasie, na nośnikach reklamowych czy w radio

( oczywiście, można stosować te zabiegi jako wsparcie dodatkowe dla działań komercyjnych, jednak dziś to reklama w Google ma największą siłę rażenia, pozostawiając pozostałe media daleko w tyle…)

Mamy nadzieję, że przedstawione przez nas zalety korzystania z usługi Google Moja Firma przekonały Cię do tego, by jak najszybciej skorzystać z wszystkich wymienionych wcześniej atutów. Przekładają się one na zyski w sposób nieporównywalny do metod komercyjnego zaistnienia na rynku, jakie wszyscy znaliśmy 20 czy 30 lat temu. Tylko ten przedsiębiorca, który przekona się o tym na własnej skórze, ma szansę na wieloletni sukces rynkowy!