Z olbrzymią przyjemnością podjęliśmy współpracę z polską firmą Lamela, producentem donic parapetowych, podłogowych i ogrodowych.
Bogactwo kolorów i oryginalny design, zgodny ze światowymi trendami w dekoracji wnętrz i ogrodów to główne wyróżniki marki.
Zadaniem dla naszej Agencji było stworzenie kampanii promocyjnej dla produktów z linii ogrodowej w dwóch kategoriach: standard i eko. Naszą pracę rozpoczęliśmy od stworzenia spójnego key visualu wraz z hasłem reklamowym , które oddawało podstawowe wartości i benefity marki. Po wyborze klienta jednej z 3 zaproponowanych przez nas linii graficznych, przeszliśmy do zaadoptowania key visualu na inne materiały reklamowe, które zarekomendowaliśmy do komunikacji marki w miejscach sprzedaży. Powstała cała linia plakatów, banerów zewnętrznych jak i i tych do komunikacji w kanale online, shelfstopery oraz mini foldery z inspiracjami aranżacji przestrzeni wokół domu.
W projektowaniu kampanii promocyjnej bardzo ważny jest aspekt wizualny, stworzenie spójnej, wyróżniającej się komunikacji graficznej marki z rynkiem, ale to nie jedyny warunek, który gwarantuje sukces kampanii.
Dobór odpowiedniego tonality przekazu, mediów, które uwzględnią momenty i miejsca stylu klienta z marką to niezwykle istotne elementy całej kampanii promocyjnej, bez względu na branżę.
Aby dotrzeć do klienta ważne jest, aby go zainteresować, zaciekawić produktem oraz wartościami, które reprezentuje. Pamiętajmy o tym, aby wszystko to co komunikujemy, o czym mówimy, było spójne ze strategia działania marki na rynku a przede wszystkim, aby ukazywać wszystkie wartości, do których się zobowiązujemy. Obietnice bez pokrycia to najszybsza droga do utraty wiarygodności marki na rynku.