Kim jest nasz Klient
Firma to żyjący organizm, który ciągle się zmienia, dojrzewa i reaguje na zmieniającą się rzeczywistość. Budowanie silnej, rozpoznawalnej marki to proces długofalowy i niekończący się, często wymagający wprowadzania zmian w komunikacji z klientem oraz strategii marketingowej.
- #key visual
- #logo
Nasze zadanie
Kilkanaście lat temu, wygraliśmy konkurs na stworzenie logotypu dla Urzędu Patentowego. Jest to centralny organ administracji rządowej, dzięki któremu przedsiębiorstwa, firmy mogą uzyskać wyłączne prawa na przedmioty własności przemysłowej.
Co zrobiliśmy?
Mimo upływu kilkunastu lat, stworzona przez nas identyfikacja wizualna wygląda nadal świeżo i nowocześnie. Dlatego też odświeżenie identyfikacji wizualnej UPRP, o które zostaliśmy poproszeni przez naszego klienta, było tylko delikatnym liftingiem istniejącej wizualizacji.
Nie zawsze jednak ten proces wygląda w taki sposób. Istnieją takie momenty w życiu organizacji, kiedy zmiana identyfikacji wizualnej, logotypu są wręcz konieczne. W jakich sytuacjach powinniśmy dokonywać tak mocnych i zdecydowanych zmian w IW? Oto opis kilku takich sytuacji:
- Brak spójnej identyfikacji wizualnej i księgi znaku
- Firma zmienia strategię działania lub poszerza portfolio usług
- Organizacja przechodzi kryzys wizerunkowy
- Dochodzi do fuzji 2 lub więcej organizacji
- #key visual
- #logo
Rezultaty
Wszystkie nasze działania dla klienta opierały się o proces projektowy, komunikację z klientem, egzekucję i stworzenie marki. W trakcie procesu projektowego klient wypełnił brief, wykonał niezbędne konsultacje. Kolejnymi krokami były: stworzenie propozycji nazwy, rozmowy i brainstorming oraz przedstawienie logo.