Urząd Patentowy

Firma to żyjący organizm, który ciągle się zmienia, dojrzewa i reaguje na zmieniającą się rzeczywistość.  Budowanie silnej, rozpoznawalnej marki to proces długofalowy i niekończący się, często wymagający wprowadzania zmian w komunikacji z klientem oraz strategii marketingowej.

Zadanie dla teamu CF

Kilkanaście lat temu, wygraliśmy konkurs na stworzenie logotypu dla Urzędu Patentowego. Jest to centralny organ administracji rządowej, dzięki któremu przedsiębiorstwa, firmy mogą uzyskać wyłączne prawa na przedmioty własności przemysłowej.

Mimo upływu kilkunastu lat, stworzona przez nas identyfikacja wizualna wygląda nadal świeżo i nowocześnie. Dlatego też odświeżenie identyfikacji wizualnej UPRP, o które zostaliśmy poproszeni przez naszego klienta, było tylko delikatnym liftingiem istniejącej wizualizacji.

Nie zawsze jednak ten proces wygląda w taki sposób. Istnieją takie momenty w życiu organizacji, kiedy zmiana identyfikacji wizualnej, logotypu są wręcz konieczne. W jakich sytuacjach powinniśmy dokonywać tak mocnych i zdecydowanych zmian w IW? Oto opis kilku takich sytuacji:

  • Firma zmienia strategię działania lub poszerza portfolio usług
  • Organizacja przechodzi kryzys wizerunkowy
  • Dochodzi do fuzji 2 lub więcej organizacji
  • Brak spójnej identyfikacji wizualnej i księgi znaku

 

Urząd Patentowy

Urząd Patentowy

Urząd Patentowy

 

© Copyright 2024 Agencja Kreatywna Creative Flow - All Rights Reserved; Fot. Sylwia Adamczuk

agencja marketingowa, strony www, Identyfikacja wizualna, social media

Agencja Kreatywna Creative Flow

ul. Łąkowa 27D/58,
90-554 Łódź


+48 794 790 299
+48 794 790 298