Costa Coffee chce inspirować świat do umiłowania wybornej kawy. A my, dzięki wybornej kawie, zostaliśmy zainspirowani do stworzenia kreacji katalogu sprzedażowego dla dobrze znanej marki uwielbianej przez miliony.
Proces tworzenia projektów dla powstających dopiero marek oraz tych powszechnie znanych i cieszących się dużą rozpoznawalnością to zupełnie dwa różne podejścia. Te drugie wymagają mniej lub bardziej ścisłego bazowania na elementach, które ujęte są w księdze znaku. Tak było i w tym przypadku.
Pozostaliśmy w zdefiniowanej kolorystyce firmowej oraz charakterystycznej typografii, które w bardzo czytelny dla odbiorców sposób identyfikują markę. Mając tę mocną podstawę, zaangażowaliśmy się w kreację niezwykle aromatycznej opowieści o sieci kawiarni.
Na każdej stronie znaleźliśmy właściwą przestrzeń, by umieścić w niej wizualny i tekstowy content, który razem stworzył spójną, czytelną i efektowną kompozycję. Żywe, nasycone barwą fotografie i grafiki przyprawiliśmy odrobiną ziaren kawy oraz nowoczesnymi wektorami tematycznymi nawiązującymi w estetyce do niezwykle popularnego trendu rysunku kredowego.
Idealnie wtopiły się w strukturę katalogu, przyciągając spojrzenie i eksponując istotne detale.
Smakowite, pachnące kawą i profesjonalizmem zaproszenie do współpracy z siecią, ukazujące jej historię, podkreślające dynamiczny rozwój i akcentujące korzyści.
To dla nas projekt ważny także dlatego, że pokazuje coś bardzo istotnego. Nawet będąc ograniczonym przez określone wymagania, które zawiera księga identyfikacji wizualnej, można pozostać kreatywnym i tworzyć oryginalne kreacje.