Nowa identyfikacja wizualna, która z jednej strony jest bazą do budowania określonego wizerunku marki, a z drugiej sama w sobie stanowi czytelny obraz wartości, które marka pragnie przekazywać odbiorcom. Jest jednocześnie tłem, atrakcyjną oprawą dla treści, jak i samą treścią. Wybija się, ale nie przytłacza.
Nowa identyfikacja wizualna stworzona dla naszego Klienta, hotelu Kolumna Park to spójny komunikat oparty na niezwykle modnym i ponadczasowym minimalizmie oraz klasycznej prostocie. Współgrający i naturalnie dopełniający logo, które w tym przypadku zostało jedynie subtelnie odświeżone.
Oszczędna w formie typografia harmonijnie komponuje się z grafiką. Wszystkie materiały zostały opatrzone unikalnym dla siebie kodem kolorystycznym identyfikującym konkretne pozycje z oferty Klienta. Dodatkowo pozwoliło to na mocniejsze zaakcentowanie bogactwa oferty, przy jednoczesnym zachowaniu pełnej spójności.
Cały content, na który składa się zarówno tekst jak i cała warstwa wizualna identyfikująca markę ma bardzo czytelny układ. Został on oparty o przejrzysty schemat, dzięki czemu udało się uzyskać jednocześnie efekt elegancji jak i nowoczesności.
W projekcie celowo przeważa biel, która komunikuje czystość, perfekcję i ład. To te wartości, których grupa docelowa będzie poszukiwać w hotelu Kolumna Park. To barwa, która zawiera w sobie klasę i ma charakter ponadczasowy.