Make My Day

Nowa linia produktów śniadaniowych dla znanego producenta żywności wykorzystującego w znaczącej mierze zboże ekspandowane oraz zdrowe, naturalne dodatki – Soligrano. Branża spożywcza to szczególnie wdzięczny temat. Lubimy jeść, rozmawiać o jedzeniu, a projekty z nim związane to jeszcze inny rodzaj przyjemności.

 

Zanim przystąpiliśmy do fazy projektowej, wspólnie z Klientem uczestniczyliśmy w warsztatach strategicznych, gdzie mieliśmy możliwość określić cele współpracy oraz poznać produkt. Spróbowanie produktu w przypadku takiego rodzaju pracy ma dla nas ogromne znaczenie, gdyż determinuje jego komunikację. Sprawia, że nasz przekaz jest wiarygodny i autentyczny. A to dlatego, że możemy mówić o realnych doznaniach związanych z produktem, a nie chybionej obietnicy, która w komunikacji może przynieść marce poważne straty wizerunkowe.

 

Pracę nad nazwą, logo, projektem opakowania, a także koncepcją komunikacji produktów rozpoczęliśmy od pogłębionej analizy współczesnych trendów żywieniowych oraz najsilniejszych driverów zakupowych. Insight konsumencki pozwolił nam na wychwycenie kluczowych elementów całego przekazu. Aby znaleźć właściwe odpowiedzi najpierw trzeba zadać sobie odpowiednie pytania, między innymi:

 

Jakie opakowania przyciągają wzrok konsumentów?

Co wpływa na ich decyzje o zakupie?

Czego oczekują od produktu i jakiego przekazu poszukują?

 

Śniadanie to najważniejszy posiłek w ciągu dniu. To posiłek, od którego zależy Twoje samopoczucie przez cały dzień, a świadomość tego faktu stale wrasta. Dlatego jest to podstawa naszego komunikatu. I ten komunikat wyraziliśmy w nazwie linii: Make My Day. Pomysły na nazwę były bardzo różnorodne, ale wszystkie skupione wokół najistotniejszych elementów.

 

Logo składające się z nazwy linii zamyka się w nieregularnym kształcie i ma sobie pożądaną nutę zabawy dzięki wykorzystanemu fontowi.

 

Opakowanie w dwóch formach.

 

Modny, minimalistyczny design, nieoczywista, a przez to wybijająca się kolorystyka opakowania. Wyrazista nazwa brandu, ciekawe kontrasty, a przy tym skupienie uwagi na najistotniejszych elementach inspirowanych insightem konsumenckim. Wartościowe zboże o wyjątkowym smaku ujęte w smakowitej, wizualnej kompozycji oraz oryginalnym opisie.

Wybrany key visual Make My Day zaadaptowaliśmy na roll-up, wprowadzając do kreacji postać, która idealnie wpasowała się w charakter linii.

 

Make My Day to jeden z wielu projektów zrealizowanych we współpracy z marką Soligrano.

© Copyright 2020 Agencja Kreatywna Creative Flow - All Rights Reserved; Fot. Sylwia Adamczuk

agencja marketingowa, strony www, Identyfikacja wizualna, social media